Hoe voelen jullie het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyIngrid, 27 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi meiden,

Graag zou ik van jullie willen weten of jullie je ei kunnen voelen, en zo ja, hoe het dan voelt?
    Ik had gister een lichte ongipijn, waarschijnlijk was dat mijn ei, maar zeker weten doe ik het dus niet.

Liefs!

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik krijg heel erge ongipijn.

Vorige maand voor de eerste maal gevoeld na mijn pilstop en mooi 14 dagen later ongesteld. Deze maand heb ik het gisteren weer gehad.

Voor mijn pil had ik hier totaal geen last van...

3. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Hoi,

Ik heb dan steeds een licht stekende pijn re of linker zijde onderbuik. Vorige maand echt goed gevoeld, dacht dat ik ongi zou gaan worden. Nu kijk ik uit naar dat gevoel zeg maar wat er morgen of di aan zit te komen hoop ik. Maar soms voel ik het ook niet.

Je kunt altijd als je het echt wil weten ovulatietesten kopen.

Veel geluk meid, groetjes Lilly

4. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hey hallo,

ik dacht vorige maand ook te voelen dat ik een eisprong had. Als ik me uitstrekte voelde m'n onderbuik strak aan. Anders dan anders. Ook deden mijn tepels erg pijn met aanraken rond mijn eisprong. Maar deze maand had ik er weer geen last van rond mijn eisprong.

Misschien wil ik het wel te graag voelen. We zouden ook zo graag een kindje willen.

gr 'Nita

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb de hele dag beetje zeurende buikpijn en een steek in me buik en soms last van me onderrug

6. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een zeurende buikpijn, last van mn onderrug en een steek links of rechts !

Deel Deze Pagina