Ik heb een vraagje ik ben nu 6 wk zwanger en maak me erge zorgen over hoe groot mijn borsten gaan worden? Ik heb in het normale leven al cup H en ben echt doods bang dat mijn borsten tijdens me zwangerschap nog meer gaan groeien! Heeft iemand hier ook van nature grote borsten en hier ervaring mee? Of weet iemand waar je voor grote maten goeie bh's kan kopen voor tijdens me zwangerschap? Alvast bedank voor jullie hulp! Liefs Nan
Ik denk dat dat per persoon verschilt ik dacht dat ik nu eindelijk eens grote borsten zou krijgen nu ik zwanger ben. Ze zijn amper een cup gegroeid terwijl iemand anders weer 4 cupmaten groeit. Net als met de groei van je buik, is er denk ik weinig te voorspellen en verschilt het enorm per persoon.
normaal geen cup H, maar een bescheiden A die nu ondertussen eruit ziet als een uit-elkaar-knallende-siliconen-cup-C! En we gaan vrolijk door, want ik voel ze groeien, weet van mezelf dat het wrs weer DD word (en die word te klein, maar ben dan 'in denial') Dat is dus, uhh, even tellen...B, C, D, DD yup, 4 cupmaten *zucht* ik hoop echt voor je van niet, maar de een groeit niet en de ander, tsja, je leest het
Oooooooooooooooo ik ben doods bang! ik wacht t wel af en stap binne kort wel ff goeie lingerie zaak in voor advies! Thanks in ieder geval!
weet je nanda, er is gewoon niets aan te doen Ik kan me voorstellen dat jij echt lachten gaat krijgen omdat het zo zwaar word. Bij mij is het dat ik geopereerd ben, ben 2x eerder zwanger egweest en was dus uitgerekt naar DD en qua volume een A....hmmm, je snapt het al, geen gezicht......ik HAD dus een heel strak Acupje en ben ook stervensbenauwd voor het resultaat straks....... Ga idd naar een goede lingeriezaak en koop zo goed mogelijke ondersteuning!
Ja idd niks aan te doen me ma zegt dat vrouwen met grote borsten vaak vleesborsten hebben en weinig melkproduktie hebben daar hoop ik dan maar op en hopelijk blijven ze beetje normaal! En anders zie ik t wel! Ze doen wel super pijn op t moment en heb hele dagen door stijve tepels! dus er word wel gewerkt daar binnen
Tja, had voor mijn eerste zwangerschap cup d. Niet heel groot, maar ook niet klein dus. Aan het eind had ik cup e/f..
Meis, laat je niet bang maken hoor, ik ben mijn vorige zwangerschap maar 1 cupmaat gegroeit..valt mee toch Gemiddeld groeit een vrouw 2 cupmaten, dus 4(!)cupmaten is errug veel hoor, dat komt echt niet vaak voor. Relax en blijven ademen
Het verschilt echt per persoon. Ik heb normaal cup d en ben nu al wel bijna een cup gegroeid. Maar het is afwachten of ze verder gaan groeien of niet. Dat kun je niet voorspellen van te voren.
Ik had normaal cup E en die heb ik nog steeds hoor! Ik ben alleen wel in omvang gegroeid dus heb wel andere BH's nodig (van 75 naar 85!) maar de cup is hetzelfde gebleven. Nou weet ik natuurlijk niet hoe dat zal zijn als ik echt borsvoeding ga geven maar ik verwacht er weinig van...
Ik heb ook E, maar vooralsnog is het nog steeds E, alleen zie ik wel duidelijk verschil..(zijn nu groter). Maar toch pas ik nog steeds de E cup.
Ik heb echt het idee dat vrouwen met een A/B cup over het algemeen (!) harder groeien dan C/D en groter... Ik heb van mezelf een D en ik pas mn oude bh's gewoon nog, al heb ik nu wel speciale zwangerschapsbh's aan, omdat ik altijd met beugels droeg. Ook droeg ik altijd voorgevormde bh's, puur omdat ik dan voor mn gevoel meer steun kreeg, maar nu draag ik gewoon van die van katoen en ze lijken dus zelfs nog kleiner voor buitenstaanders volgens mij En dit terwijl de melkproductie al op gang is gekomen, nog niet helemaal denk ik, maar ze zouden dan toch al wel moeten groeien Vind het wel prima zo, ik ga er vanuit dat ze echt op het eind misschien nog wel een E zullen worden, maar 1 cupmaat lijkt me wel netjes. Een meisje dat ik ken is inderdaad van een kleine B naar een flinke D gegaan en dan valt het ook wel op.
Mijn borsten zijn de eerste weken hard gegroeid, maar na een week of 10 is dat weer gestopt. Nu zijn ze niet veel groter als normaal. Dus hopelijk is dat bij jou ook het geval!
ik heb een kleine B en nog steeds... bij mij groeien ze niet echt had ik in mijn vorige zwangerschap ook niet
Ik heb van mezelf een E cup, en tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik de gehele zwangerschap door mijn eigen BH's aangekunt. Ze waren misschien wel iets voller, maar voor de rest was er bij (gelukkig) niets veranderd. Ze hoéven dus niet persé (veel meer) te groeien.
Misschien valt het heel erg mee ik ben van een nette C naar een D cup gegroeid en ik geloof niet dat ze heel veel groter gaan worden nog... Moet wel even zien of borstvoeding geven er nog invloed op heeft natuurlijk.
hier gegaan van C naar E.... en ze groeien nog.. Las gisteren trouwens dit bericht... over een vrouw die een borstverkleining liet uitvoeren tijdens haar zwangerschap.... Echt absurd...... http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/332 ... nemen.html