net zwanger en al dikke buik en grote borsten!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tessaw, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessaw

Tessaw Lid

7 nov 2009
    21
    0
    0
    Hallo allemaal :D,

ff m'n vraagjes kwijt hoor! :D
    Ik ben morgen 8 weken zwanger en kan gewoon geen 1 broek meer dicht krijgen....
    Is dat normaal??
    Ook m'n borsten floepen m'n bh uit.... maar ik heb normaal cup 75D
    Wat voor maat moet ik nu kopen??.... was vorige week bij hema... maar vind ik zo kut om daar te passen.... (kwee trouwes nie eens of da kan) haha:D maar tippie van m'n stiefmoeder bestel t gewoon op internet kan je t lekker thuis passe niet goed terug sture....

Maar je kan toch niet bij bijv. wehkamp verschillende maten bestellen??

Nou hoop dat iemand me begrijpt alvast bedankt!!

Groetjes,

Tessa

2. Antsy

Antsy Actief lid

8 okt 2007
    103
    0
    0
    Heel herkenbaar, ik werd ook ontzettend snel dik. Toen ik 8 weken zwanger was kon ik het ook echt niet meer voor me houden want iedereen zag het en vroeg ernaar. Heel erg raar want het babytje is dan nog maar zo groot als een erwt. Ik ben gelijk naar de prental gegaan heb daar positiekleding gekocht, daar kun je passen. Je kunt bij de wehkamp broeken met een band bestellen bij de positiekleding, Broeken - Damesmode - wehkamp.nl die kun je dan gewoon in je eigen maat nemen of een maat ruimer, zit in ieder geval al fijner dan een normale broek. Ik heb trouwens zowat mijn hele zwangerschap in leggings en jurkjes gelopen. Heel veel jurkjes rekken wel mee. Het komt vast wel goed!

3. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Heel herkenbaar!

Ik ben pas 5 1/2 week zwanger en al voor mijn nod begonnen mijn borsten te groeien. Nu is dit wel mijn tweede en ben ik heel (te) slank van mijzelf.

Mijn bh's doen echt pijn en zijn veel te klein. Ik heb mijn zwangerschaps bh's al weer uit de kast gehaald hoor, die rekken lekker mee.

Ook mijn broeken doen vooral 's avonds zeer, zitten erg strak... Ik probeer vooral jurkjes te dragen op het moment die een beetje wijd vallen (ik wil het namelijk nog stil houden)

4. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    Ik ben morgen 5 weken zwanger, en mijn borsten zijn volgens mij ook al een maat gegroeid maar dat had ik bij mn vorige zwangerschap ook, toen kwam ik ook heel snel aan en ik ben normaal erg slank.

5. Tessaw

Tessaw Lid

7 nov 2009
    21
    0
    0
    Hoi Antsy!

Bedankt voor de tip van broeken met banden.. ik loop nu al heel de week in een jurkje en een rok die te groot is... maar vanmorgen zei m'n moeder in 1x toen ik daar binnenkwam...jezus wat is jou buik al groot je ziet echt dat je zwanger bent hoor!!(ze wist t al wel hoor) Maar ik schrok wel ik denk ik ben pas 8 weken nog niemand hoeft t echt te weten.... pfff....wat als t allemaal nog mis gaat!!
    Maar m'n ma zei ook zolang je buik blijft groeien gaat t goed... nou ik hoop t maar haha:D van t weekend hebben we sinterklaas borrel bij opa en oma en mijn oma zit altijd op m'n nichtjes te zeuren als ze dikker zijn geworden bijv.... (dus vant weekend zal ik wel aan de buurt zijn) typisch oma's haha maar ja dan zeg ik gewoon tja t is de dik wordt tijd he SINTERKLAAS haha.... ik wil t namelijk pas met kerst aan m'n opa en oma's vertellen.... weet je wat bij mij wel heel speciaal is... ik heb nog 2 overgroot oma's dus zodra mijn man ik ons kindje krijgen hebben we 5 generaties... das toch wel heel erg speciaal??? SORRY WOU T FF KWIJT!!!!! HAHA:D

Maar okee thnx allemaal voor de reacties nu weet ik in iedergeval dat t niet aan mij ligt dat meer mensen al de pan uit groeien bij net zwanger zijn haha:D

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wauw 5 generaties...dat is idd heel speciaal! :)

En je bent zeker niet de enige die zo vroeg begint te groeien. ;)

Hoop voor je dat je 't nog even stil kunt houden!

7. Tessaw

Tessaw Lid

7 nov 2009
    21
    0
    0
    Hoi Lucia,

Ja idd ik hoop t ook dat ik het nog stil kan houden haha:D maar opzich valt t best wel mee met vroeg zwanger zijn k zal t ff laten zien...

Overgroot oma nu 96 was 25 toen ze m'n opa kreeg.
    Opa (zoon van overgroot oma) 24 toen hij mijn moeder kreeg
    mijn moeder (dochter van opa) was 25 toen ze mij kreeg
    ikke dan hopelijk 22 als ik m'n eerste kindje mag krijgen....

Maar het is inderdaad apart!

en dan andere overgroot oma is nu 92 was 20 toen ze m'n oma kreeg
    Oma (dochter van overgroot oma) was 21 toen ze m'n moeder kreeg
    mijn moeder (dochter van oma was 25 toen ze mij kreeg
    ikk dan hopelijk 22 als ik m'n eerste kindje mag krijgen....

Oftewel mijn moeder heeft alle2 haar oma's nog......

Nou haha ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen uitleggen haha:D

Groetjes,

Tessa

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Haha je legt het heel duidelijk uit hoor! :D

Ik vind het erg bijzonder. :)

We schelen niet veel in leeftijd, ik was 21 toen ik Alyna kreeg. :) (nu 23 sinds vorige week ;))
    Leuk!

9. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb tot 20 weken in mijn gewone broeken kunnen rond lopen, maar dat kwam ook dat ik ruim 15 kilo was afgevallen voordat ik zwanger raakten.

Met 6 weken ben ik al zwangerschap BH gaan dragen. Mijn borsten groeiden enorm, en gewone bh's deden zeer.

Deel Deze Pagina