bruinverlies, wie weet t?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunshine09, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ola meiden,

@ Danip: ja wel goed datje het de verloskundige even vraagt. Het duurt allemaal wel lang zo.

@ Tessatje: Heb je een onregelmatige cyclus? Aan je banner te zien moet je idd nog lang niet ongi worden. helaas ben ik zelf afgelopen zondag ongi geworden. Echter ik vermoed dat het een vkm is. Zie historie. Op naar ronde 2.

@ Jessy: ik denk helaas dat je ongi bent. Je hoort wel op dit forum vaker dat meiden na innetelingsdag licht bruine veegjes hebben tot voorbij de NOD en dan zwanger blijken! Helaas vermoed ik dat dit bij jou niet is. Afwachten maar. kop op!

@ miss retekatet.. Helaas rood bloe voorspelt nooit veel goeds.

Knuff aan iedereen.

2. miss rettekatet

29 jul 2008
    59
    0
    0
    leerkracht
    Rotterdam

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ik heb op het NOD-moment 4-5dagen bruin verlis gehad.Ik riep elke keer tegen mijn man 'nou het is niet gelukt hoor'. Toch maar een testje gedaan en knalpositief..... Hartstikke zwanger, het kan dus!

4. miss rettekatet

29 jul 2008
    59
    0
    0
    leerkracht
    Rotterdam
    tja..........nu breng je meer weer aan het twijfelen Jacky :rolleyes: , misschien toch maar een testje doen dan

5. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Yep met bruinverlies heb je altijd nog kans; alleen dan moeten het wel lichte veegjes zijn. Donkere zijn bij mij in ieder geval altijd vooraankondiging ongi... Of Jacky had jij donjere?
    Wat een onderwerp hé :oops: :oops:
    Ennuh mis retekatet, ik wil je echt niet ontmoedigen... rood is helaas rood en bruin is bruin... Je kunt het zelf het beste beoordelen of je ongi bent geweest...

6. miss rettekatet

29 jul 2008
    59
    0
    0
    leerkracht
    Rotterdam
    met vegen was het af en toe rood, maar wat in tampon en maandverband zat was bruin, dus zal toch wel ongi zijn, ik had ervoor ook last van gevoelige borsten en dat is over

7. Jessy83

Jessy83 Actief lid

3 jul 2008
    159
    0
    0
    Ik ben nog steeds niet echt ongesteld, wel bruin bloed nog steeds, maar niet doorgebroken, als het zo blijft doe ik morgen een test .....

8. miss rettekatet

29 jul 2008
    59
    0
    0
    leerkracht
    Rotterdam
    ik twijfel ook nog steeds wat ik moet doen, wel of geen test, is nu 4e dag en dacht dat het vanochtend bijna over was, maar toen kwam er toch weer wat

Jacky was het bij jou alleen bij het afvegen of ook op je maandverband?

9. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ik had het voornamelijk bij het afvegen, en een enkel drupje in mijn inlegkruisje (maandverband dus niet gebruikt)

Denk dat je 'gewoon' even een test moet doen, heb je meer zekerheid van!

10. miss rettekatet

29 jul 2008
    59
    0
    0
    leerkracht
    Rotterdam
    nou heb toch maar een testje gedaan en die bevestigde eigenlijk wat ik al wist, ik ben niet zwanger, maar nu hoef ik mezelf niet langer gek te maken :)

11. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    @ miss rettekatet
    Jammer joh. Beschouw je dit dan nu mar als je menstruatie?
    Hoeveelste rond is het voor je?

@Jessy83
    Al getest?
    Ben zo benieuwd of het bij jou ook zo is.

Ik riep de hele tijd tegen mijn man dat ik ongesteld werd (maar het zette maar niet door). Het zou ook mijn eerste menstruatie zonder pil geweest zijn, dus had ook geen idee hoe dit zou verlopen....
    Toen hij aandrong op de test (ikzelf geloofd er eigenlijk niet meer in) schrok ik me werkelijk rot toen ik binnen 40 sec. 'ZWANGER' op het scherm had staan!

12. miss rettekatet

29 jul 2008
    59
    0
    0
    leerkracht
    Rotterdam
    het was de eerste ronde nog maar en eigenlijk wist ik de uitslag ook wel, maar toch bleef het spoken door mijn hoofd :) , bij mij was het heel duidelijk negatief een hele duidelijke streep en verder niks. Nu op naar ronde twee en ga dinsdag naar GRiekenland dus kan ik daar flink aan de slag, vind ik wel en leuk idee :)

Deel Deze Pagina