Hallo dames, Ik heb al een week last van krampjes en steekjes. Maar telkens merk ik dat het vanaf een uur of 3 a 4 erger wordt. Weten jullie hoe dat kan? Kan de vermoeidheid daar een reden van zijn? Vind het wel heel vreemd.
dag meid ------------ mss banenîjnen maar als je je echt zorgen maakt kun je mss eens langst dokter gaan als je daarbij geen bloed ofzo verliest denk ik dta het geen kwaad kan mss is het dan net het moment dat je wat rustiger bent na een drukke dag ? groetjes
heykes ------------- nee hoor dat se daar heel vroeg last van kunnen hebben zou me niet echt al te veel zorgen maken hoor moest je toch te veel last hebben zou ik een dokter raad vragen een tel kan je al heel gerust stellen he groetjes
Je buik heeft het op dit moment erg druk ... Dus dat kan gepaard gaan met steekjes en krampjes... Ik heb er zelf ook last van aan het eind van de dag. Als ik dan bv een uurtje rust heb genomen dan is het zo weer weg. dus denk ik dat het zeker ook een beetje met vemoeidheid te maken heeft.. En inderdaad als je je zorgen maakt kan je altijd even navragen bij huisarts of verloskundige...
Is een heel normaal verschijnsel hoor!. Je baarmoeder begint te groeien en dat veroorzaakt krampjes en steekjes. Ik heb het ook en vooral sóchtends en sávonds. Zolang je geen hevige krampen krijgt en die gepaard gaan met bloedverlies is er niks aan de hand. Liefs Sbabe