Hoi, Ik ben nu ongeveer 4 a 5 weken zwanger en ben vandaag al 5 keer naar de wc geweest voor een grote boodschap. Herkent iemand van jullie dit? En zou dat normaal zijn?
Hier ook tijdens en na het eten, zal wel normaal zijn denk ik. Mss heeft het er iets mee te maken dat je darmen plaats moeten maken voor je baarmoeder?
Kon ik maar zo vaak. Heb vorige week zitten huilen op de wc omdat het er niet uit wou komen, leek wel een boomstam. Maar dat is pas sinds ik 6 weken ben. Daarvoor lekker vaak haha
Ik weet net sinds donderdag dat ik zwanger ben. Ik ben de afgelopen week zo vaak naar de wc geweest, normaal moet ik om de 4 dagen ofzo, dus ik dacht zelfs begin deze week dat ik ziek ging worden ofzo, buikgriep, of door de menstruatie die er aan zat te komen, maar gelukkig niet! Ik heb ook steeds veel krampen, dus ik dacht dat ik ongesteld ging worden ( dan moest ik ook altiid een grote bschap) Ik denk dat door het krampen van de baarmoeder, mijn darmen ook gaan krampen, net als bij mijn menstruaties.
Mijn stoelgang is ook van slag... obstipatie maar vanmorgen zomaar weer twee keer. heel gek. Maar ik weet nog niet of ik zwanger ben Bijna een week overtjijd, maandag testen...