bruinverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ssilke, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssilke

ssilke Lid

3 feb 2009
    52
    0
    0
    thorn
    Ben nu 5 dagen ongie maar is eigenlijk meer bruinverlies
    heb wel beetje roodverlies gehad
    Hebben hier meer mensen last van of maak ik me gewoon zorgen en is er niets aan de hand?

liefs ssilke

2. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    dat heb ik ook weleens gehad.. en de laatste x zelfs nadat me ongi was gestopt.
    dat is gewoon oudbloed.
    maar ik had ook gelezen ergens dat als je zeg maar in t begin van waneer je ongi moet wezen en je verliest bruinbloed dat je dat niet als ongi mee mag rekenen.
    pas als het rood is mag je het rekenen als ongi volgens mij.
    maar jij zegt dat je een klein beetje rood heb gehad.. dus ik zou dat eigk niet weten of je dat rode dan mee moet tellen.

heb je na t rode weer bruing ehad?
    zo niet dan begint je ongi gwn vanaf t rode.

anders weetk t dus niet.

liefss!

3. ssilke

ssilke Lid

3 feb 2009
    52
    0
    0
    thorn
    Heb 2de dag beetje roodverlies gehad echt weinig
    en daarna weer bruinverlies

4. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    hmm ik weet niet of je dat mee kan tellen als een gewone ongi.

miss ff google?
    succes meid

LIEFS!

5. ssilke

ssilke Lid

3 feb 2009
    52
    0
    0
    thorn
    zal ik us doen

thnx voor je snelle antwoord

xx

6. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    geen dank!
    & slaap lekker voor straks!

xx

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    He meid !
    Ik heb dit elke ongi.. Heel veel bruin, en weinig rood..
    Dus misschien hoort het er bij jou ook bij?

Liefs!

8. Fennie

Fennie Lid

18 feb 2009
    30
    0
    0
    Had ik ook vanaf vorige week donderdag tot afgelopen maandag. Gisteravond licht posi, dus wie weet, haha. Succes

9. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    vorig maand had ik ook een paar dagen licht bruinverlies en een dag onwijs veel bruinverlies, klein druppeltje rood verlies. Ik wist ook niet wat ik hier mee aan moest en had de dokter gebeld die zei dat ik het gewoon als ongesteldheid kon tellen.dus ben benieuwd hoe het deze maand gaat.

10. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    vanaf het moment dat bruinverlies begint is je lichaam al bezig met je baarmoederslijmvlies naar buiten te werken en dat kan je dan gewoon als ongi rekenen.
    als je verder een negatieve test hebt gehad is dit gewoon je ongi geweest.

11. ssilke

ssilke Lid

3 feb 2009
    52
    0
    0
    thorn
    thnx dames

ik heb dit x geen test gedaan ben 3 dagen overtijd geweest hou het er gewoon op dat dit mijn ongie is

liefs ssilke

12. Patriez

Patriez Actief lid

25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    ik heb precies hetzelfde.
    Nu al 2 dagen een beetje bruin slijm maar zo weinig! normaal kei heftig en dit is niks..snap er niks van

13. anna22

anna22 Lid

21 jan 2009
    63
    0
    0
    hee ik heb dit rond 15 februaru dus ook zòn 5 dagen gehad alleen bij het afvegen en soms een heel klein beetje in inlegkruisje.
    heb dokter ook gebeld want heb mn laatste ongie 4 januari gehad hij zei dat ik het eze keer had overgeslagen nou ben nu nog niet ongie dus weet niet wanner weer ongie komt

14. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Meestal is het niet je menstruatie hoor. Ik heb hier veel last van gehad, en als ik dan uiteindelijk ongesteld werd, was het altijd net als anders. Veel bloed...

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Bij mij is dat wel drie keer achter elkaar mijn menstruatie geweest. Als je later nog wel roodverlies hebt zou je dat als je menstruatie kunnen tellen maar als je (bijna) alleen bruin hebt moet je toch iets. Ik heb deze maand mijn temperatuur bij gehouden en heb 14 dagen na dat bruin mijn eisprong gehad.

16. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    Vorige maand had ik ook alleen maar bruinverlies maar wel precies op het moment dat ik ongesteld zou moeten worden, ik wist ook niet wat ik hier mee aan moest en heb de huisarts (assitente) gebeld en ik kon dit gewoon als ongesteldheid tellen. Deze maand een normale ongesteldheid gehad......en zelfs een week eerder dan de afgelopen maanden (cyclus was nu 37 dgn)

17. ssilke

ssilke Lid

3 feb 2009
    52
    0
    0
    thorn
    Ja dat zei ze ook tegen mij ben nu bang dat er toch iets niet klopt heb vanaf me laatste ongie nog steeds buikpijn alsof ik weer ongie moet worden dacht zelf misschien blaasontsteking gister en vandaag urin laten controleren maar die was schoon.
    moet morgen bij de dokter zelf komen wilde me toch ff onderzoeken

18. anna22

anna22 Lid

21 jan 2009
    63
    0
    0
    ik mocht het bruine niet meetellen ls menstruatie en ben dus nu meer dan 6 weken overtijd erg vervelend had het al tee keer moeten worden dus al twee keer overgeslagen ik moet volgende week naar de huisarts en ben zeer benieuwd wat er uit komt meer mensen hier ervaring mee?

19. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ja ik heb drie keer alleen bruin verlies gehad, volgens mijn huisarts hoef ik me hier geen zorgen om te maken. Hij heeft me niet onderzocht of zo, kan ik nog wel laten doen, maar op dit moment maak ik me ook echt geen zorgen. Ik heb me eerst wel zorgen gemaakt en veel op internet opgezocht; er zijn echt heel veel meiden die dit ook hebben zonder dat er iets aan de hand is. Heb je wel voor de zekerheid een test gedaan?

20. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wil je laten weten wat je huisarts gezegd heeft? Ik ben wel heel benieuwd of hij/zij iets anders zegt dan de mijne.

Deel Deze Pagina