Oke, dit is een beetje beschamend... Ik heb vandaag weer een test gedaan en nadat ik er niets op zag, heb ik hem uit elkaar gehaald. Nog steeds zag ik niets. Toen zag ik onder het vilt aan de kant waar je plas in wordt opgezogen, een roze streepje. Ik heb toen het vilt eraf getrokken en zie: en echte tweede roze streep! Toch heb ik het gevoel dat dit niet helemaal is hoe het hoort te zijn Wil ik dit gewoon veel te graag? Heeft iedere negatieve test zo'n streep? Of is er iets mis met mijn test, waardoor de kleurstof daar bleef zitten, of zo? Heeft iemand enig idee hoe zo'n test (2 voor 5 euro van de Etos) werkt? Komt het tweede streepje altijd op dezelfde voorafbepaalde plaats te staan of werkt het anders?
hahaha joh, sloop die test uit elkaar . Dus je zag er nix opzegmaar.. en je heb m uit elkaar gehaald.. Toen wel inene? nadat je het vilt omdraaide ofzo? Grappig! ik weet verder niet of t nou negatief of positief is maar ja dat streepje is dr ook niet voor nix en eigk durfk dr nix over te zeggen, miss morgenochtend ff een testje wagen met ochtendurine? Liefs en ik hoop het voor je Meid.
Sorry, maar ik zie geen 2e steep in 't testvlakje waar hij hoort te zitten! Ik zie wel een 2e streep, maar die zit enkele cm verder op, dus als je 't dekseltje ( om 't maar zo te noemen ) er weer op zou zeggen, dan valt dat 2e streepje niet in 't testvlakje!
Ik heb nog nooit daar een 2e streep gezien raar hoor kun je niet even bellen met de klantenservice van het bedrijf waar de test vandaan komt? Succes groetjes
hoe ben je er in godsnaam bijgekomen om die test uitelkaar te halen sorry maar ik moest echt lachen. echt niet rot bedoeld maar het zou bij mij nooit opkomen om de test te slopen ik zou die test zien als onbetrouwbaar beschouwen en ik weet (ik zie nu je die test zelfs heb gesloopt ) hoe graag je wil dat het pos. is maar je moet het toch echt in het vakje zien zeg maar mocht je willen dat ie betrouwbaar is ik zou over een paar dgn , overmorgen bijv. opnieuw testen kijken wat die aangeeft vind het wel een goeie trouwens
Als je de test moet slopen om aan de binnenkant een eventueel streepje te zoeken, dan telt het natuurlijk niet!
Ik zie ook geen tweede streep. Waarom probeer je de testen van de Kruidvat niet? Daar hoor ik alleen maar goede verhalen over.
lol, ik vind dit echt grappig (positief dan he!) Maareuh... denk ook dat dit niet de bedoeling is en dat het inderdaad wel kan dat er verderop wat kleurstof blijft hangen ofzo... zou andere testen halen, idd kruidvat 2 voor 5
het telt natuurlijk niet als je de test uit elkaar haalt.. de streep moet goed te zien zijn met het blote oog als de zwangerschapstest '' heel'' is.. anders stond er wel op dat je hem uit elkaar moest halen bij onduidelijk resultaat.. misschien over een paar dagen nog een testje? liefs daantje
maar dit zijn toch de kruidvat testen? ze schrijft '' 2 voor 5 euro testen van de etos'' maar naar mijn weten en aan de foto te zien is dit toch écht de kruidvat/trekpleister 2 voor 5 euro test.. de etos verkoopt deze volgens mij helemaal niet.. het streepje op de foto staat trouwens een kilometer verder als waar het hoort te staan helaas
De streep die ik op jou test zie die zie je als het goed is op vrijwel alle testen en ook op ovulatietesten. Daar zit de kleurstof namelijk die met je plas mee het testje intrekt. snap je m?
Dank voor jullie antwoorden! Voor de duidelijkheid: ik heb me vergist. De test is inderdaad van het Kruidvat. En ik denk dat jullie gelijk hebben. De streep staat veel te ver. En de kleurstof moet ergens vandaan komen. Toch bedankt voor het meekijken. Over een paar dagen zal ik wel weer testen, tenzij ik ongesteld word natuurlijk. Deze kan dicht.
hee moet zeggen dat ik bij 3 dagen overtijd negatief testte en bij 6 dagen overtijd dik positief! dus er is nog hoop. Probeer rustig af te wachten. Als je echt zwanger bent ben je dat over een paar dagen ook nog wel. Misschien heb je gewoon te weinig hormoon in je urine! hoop het voor je.. gr.rensje
Nou, het is duidelijk geworden, het betekent inderdaad niets! Net ongesteld geworden. Dank allen voor de input.
Een 2de streep behoort toch echt in het " test vak" te zitten meid, sorry... ALs je een test uit elkaar gaat halen dan zit er altijd aan dat vilt randje een roze streep! Probeer het maar eens uit... bijna iedere test heeft dat en dat betekend niet dat je zwanger bent! Zelfs positieve testen hebben aan de vilt rand nog een streepje extra staan... maar zo lees je nooit een test af, altijd er van uit gaan wat er in het test vakje verschijnt en niet wat er ergens achter zit verstopt. succes met zwanger worden!