Vanmorgen begon de ellende.... zeurende ongi krampjes aan de linkerkant. Voor de zekerheid een inlegkruisje ingedaan omdat we op verjaardag moesten. De tijd dat we er zaten nog steeds die zeurende pijn en ik voelde me trillerig. Ik heb van 11.30 tot ongeveer 14.00 uur de zeurende pijn gehad... daarna was het over. Rond 16.00 bruinverlies aangetroffen. Bij het afvegen ziet het er dun slijmerig uit en is lichtbruin van kleur.... Wat nu? ik zou zo graag de vk bellen... ik ben bang dat ik een miskraam krijg Liefs Cynthia
Lieve Cynthia, Je kan de vk bellen maar die gaat waarschijnlijk aangeven dat ze nog niks kan doen. Want als het een miskraam wordt dan heb je een kans dat als ze nu een echo laten maken het er nog goed uitziet, terwijl het dan met een paar dagen toch mis kan gaan (dat werd er tegen mij gezegd bij mijn eerste bloed verlies). Ik heb toen toch 2 dagen later een echo laten doen en daar was een mooi hartje op te zien, helaas ging het 5 dagen later toch mis. Als het bloedverlies doorzet wel even bellen en dan laten ze je waarschijnlijk met een paar dagen langskomen voor een echo. Als het niet doorzet hoeft het niks te betekenen te hebben, bloedverlies (en bruin bloed is beter teken dan helderrood bloed = nl oud bloed) komt vaak voor in begin zwangerschap. Heel veel sterkte!
Ik heb week 5 en 6 bruinverlies gehad maar met mijn beebje gaat alles goed. Heb zelfs krampen en lage rugpijn erbij gehad moet je nagaan. Als jij je zorgen maakt gewoon je vk bellen.
Wat erg die onzekerheid! Ik zou als ik jou was de vlk bellen. Hier werd gezegd dat als je bloed/bruin verliest de spoedlijn mag bellen dus gewoon doen. Al is het idd helaas wel zo dat ze nu nog niet veel kunnen doen. Aan het begin van mijn zws heb ik ook bruinverlies gehad, en alles gaat goed. Heel veel sterkte en ik duim voor je dat het goed gaat. XX Suzie
Bedankt voor jullie antwoord, meiden! Ik kom nét van de wc af... gewoon ff checken en afvegen... helemaal niets! Ik hoop zo dat het hier bij blijft. Zou het de innesteling kunnen zijn? Ik meen te hebben gelezen dat na een bepaalde tijd het vruchtje zich beter gaat innestellen? Misschien dat ik dat heb gevoeld? De zeurderige pijn zat namelijk alleen links. Ik houd jullie op de hoogte! Liefs Cynthia
Net weer een beetje bruin bij het afvegen Ik denk dat het nu nog wel even wisselend is Verder geen buikkrampen, behalve een drukkend gevoel als ik kracht moet zetten op de wc Liefs Cynthia
Ik heb me gisteren avond in slaap gehuild... ik voel me zo ellendig. En dan moet ik vandaag ook nog eens een hele dag werken. Een tante zou om 9 uur hier zijn voor haar nagels, ik heb haar afgebeld en oh wat voel ik me vervelend om haar voor te liegen dan... maar ik kan nu echt nog niet werken. Ik heb dikke ogen, voel het bruine soms lopen en jank om de haverklap. Net de VK gebeld die vanaf 8 uur bereikbaar moeten zijn volgens de site... niet dus. Dus aan de lijn blijven hangen als zogenaamd spoedgeval. Ik heb er een paar dagen bij gelogen en ze belt me zo terug omdat ze net bij iemand naar binnen ging.... Ik denk dat het over is... mijn borsten doen ook al niet meer zo zeer.... verlies nog steeds bruin (geen rood) Verder heb ik nergens pijn.... Ik voel me zo verdrietig....... Liefs Cynthia
Ik voelde het net gewoon weer lopen, daar beneden.... deze keer is het niet bruin meer maar donkerrood met stukjes slijm Pfffff..... nog een half uurtje en dan mag ik naar de VK. Ik krijg een inwendige echo.... maar ik ben bang dat het daar te laat voor is... Liefs Cynthia
Hoop op goed nieuws voor je! Wel snel, toen ik begon te bloeden wilde ze perse nog even paar dagen wachten omdat ze aangaven dat als je meteen een echo laat maken die er goed uit kan zien terwijl het naar een paar dagen alsnog mis kan zijn en dan is de klap nog harder. sterkte!
Nou, ik ben weer terug! Ik heb een inwendige echo gehad en daar was een mooi vruchtzakje te zien! Verder nog niets omdat het zo pril is. Maar de vk zag nog niets verontrustends... dus over 2 weken mag ik terug komen. Als het bloedverlies erger word moet ik bellen. Ik verlies nog steeds bruin/donkerrood dus ik hoop dat het daar bij blijft. Mijn ouders stonden net al aan de deur. Ik had vanmorgen een tante afgebeld die zou komen voor haar nagels. Die sprak mijn moeder en vertelde dat ik ziek was, dus.... ze kwamen ff checken. Meteen maar het nieuws verteld en ze waren zo blij! Mijn moeder vertelde ook dat mijn zus en schoonzus ook bloedverlies hadden gehad tijdens hun zwangerschappen. Die hebben nu allebei 2 prachtige kindjes! Liefs Cynthia
Ik verlies nog steeds bruinbloed.... waterdun en af en toe een beetje. Dat is dus het zelfde gebleven. Toch ben ik bang dat het niet goed gaat daar beneden.... mijn borsten doen niet zeer meer. Gisteren was het al minder geworden, dit gaf ik ook al aan bij de VK. Maar die zegt dat ik me geen zorgen moet maken... Valt niet mee hoor... nog 13 dagen tot de volgende echo Liefs Cynthia
wat een onzekerheid toch he? Helaas helaas kan je niet anders doen dan afwachten, het kan gewoon goed zijn, je weet het gewoon niet. Sterkte met afwachten! xxx
Ja, en wachten duurt lang hoor! Verder voel ik me best goed eigenlijk. Soms kan ik echt positief denken, gelukkig. Het bruin veranderd nu langzaamaan in roestbruin Gelukkig heb ik zo een nagelklantje... dan heb ik 2 uur lang even andere praat Toch denk ik dat ik vandaag weer even ga informeren bij de VK... En misschien eerder een echo... want 2 weken wachten... pfff... als het nu mis is gegaan dan kunnen ze dat eind van de week / begin volgende week toch ook wel zien? En ik heb wat vragen over de gemaakte echo... Liefs Cynthia