absoluut...ja mischien wil ik wel een lijntje zien he je weet het nooit... we zien het wel. Heb wel een soort van krampen weer maar geen menstruatie, het is gewoon erg raar allemaal maar je lichaam kan je goed voor de gek houden he..
hey cindy spannend joh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! anders weer ff wachten en van de week weer een testje doen!!!
heb dus ook de ongeteste test, haha, van kruidvat ernaast gehouden en ik zie wel verschil, op die waar ik nog niet mee heb getest zie ik geen lijntje staan en op de van vanmorgen zie ik dus wel iets, al moet je wel goed kijken!! Ben bang dat ik mezelf zo voor de gek hou, ach ja nog even geduld!!!
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nou ik weet nie hoor maar toch zwanger?????????????? jeetje .een streep is een streep he,
Cindy, ik wil je niet van je roze wolk afpletteren, maar als je moet gaan turen om een streepje te zien, dan is het waarschijnlijk nog niks! Je bent net met de pil gestopt en je weet nog niet eens hoe je cyclus loopt. k vind dat je jezelf helemaal gek maakt. Ook bruinverlies is gewoon geen goed teken. Menstruatiekrampen komen bij mij ook nooit van tevoren, maar op de dag van de menstruatie. Ik denk dat je over een paar dagen gewoon ongi gaat worden. En daarbij komt, als je al zo vroeg gaat testen kan er vanallles misgaan. Ik teste ook eens een week voor ik ongi moest worden al licht positief, maar ik werd wel ongesteld. Ik snap niet dat je niet gewoon kunt wachten tot je echt overtijd bent. Als je zwanger bent, dan ben je dat over 2 weken ook nog wel. Pffffffffff.
@ Cindy, ik vind niet dat je zeurt, maar je zit jezelf ontzettend gek te maken. Ik herken dat, omdat ik dat eerst ook deed. Wacht nou eens rustig af, anders wordt zwanger worden steeds minder leuk. Ik zou gewoon als je over 2 weken nog niet ongi bent eens een testje doen... Dit is een advies, geen aanval!
Ah oke want zo kwam het wel een beetje over hoor, bruinverlies kan een inesteling zijn geweest of niks inderdaad, mijn cyclus weet ik nog niet inderdaad, dit snap ik ook niet helemaal, Menstruatiekrampen komen bij mij ook nooit van tevoren, maar op de dag van de menstruatie. Ik denk dat je over een paar dagen gewoon ongi gaat worden. En daarbij komt, als je al zo vroeg gaat testen kan er vanallles misgaan. Tuurlijk maak ik mezelf gek is toch ook normaal lijkt mij.....ik doe gewoon weer een testje over een paar dagen en niet pas over 2 weken, zolang wachten kan ik niet... Waarschijnlijk bedoel je het goed maar ik vindt het niet zo vreemd dat iemand zich gek maakt als je er eenmaal ervoor gaat, iedereen is anders...
@ Cindy, sorry als ik je te direct benader. Het is alleen zo dat naarmate je wat verder bent qua tijd dat je zwanger probeert te worden, wat meer te weten komt over het hele gebeuren. Ik snap dat het allemaal spannend is, dat is het voor mij ook! Alleen als je steeds maar weer gaat testen, kost het je een heleboel geld en je hebt dan vaak vage streepjes waar je niet zoveel mee kunt. 9 van de 10 van die streepjes zijn vals positieve testen, believe me, ik dacht dat ik de vorige ronde zwanger was en ik was het echt niet! Ik snap je enthousiasme en de spanning heel goed, ik probeer je alleen een klein beetje met je beentjes op de grond te houden, want na een tijdje iedere keer weer teleurstellingen daar wordt zwanger proberen te worden echt niet leuker op. Het is waar dat bruinverlies bij iedereen andere dingen kan betekenen, maar pin je er nog niet zo op vast. Want nogmaals, als je zwanger bent, dan weet je dat echt snel genoeg. ik probeer je niet aan te vallen, ik probeer je alleen wat advies te geven..
Kijk ik zag natuurlijk wel jouw`n banner en natuurlijk ga jij er heel anders mee om. Maar dit is gewoon mijn karakter, "all or nothning" hahaha, nee hoor is snap heus wel wat jij bedoelt, het kan niks zijn maar het kan ook wel iets beteken, ik voel wat ik voel en ik zie wat ik zie, en daarom is het zooooo verwarrend. Ach ik zie het wel maar ik ben altijd overenthousiast en ongeduldig....hoop da het echt positief is en anders door naar de volgende ronde..
Meid, ik hoop echt voor je dat het gelukt is, het zou geweldig zijn! Symptomen willen ook niet altijd iets zeggen, maar ik hoop voor jou dat het goed nieuws is. Heel veel succes in ieder geval!
wat spannend hier! Nu moet ik zeggen dat ik dat in sommige cyclussen ook heb gehad,wat roze/bruinverlies,en altijd op het tijdstip van de zogezegde innesteling...en ben telkens een week later ongesteld geworden.. Ik duim voor jou!!
thanks tja tijd zal het leren he.... gewoon afwachten en anders gewoon door naar de volgende ronde!!!
Wachten duurt lang, lang, lang wachten duurt kort, kort kort kort. Cindy24 voor mij is het ook onduidelijk maar laat het op zijn beloop zie het wel hoor wat het is. Natuurlijk word ik van binnen ook gek en ongeduldig. Maar ja wat schiet ik ermee op, niks! De klokt tikt nog steeds zo langzaam. Ik spreek mezelf altijd even toe, zo van. Geniet er nou maar van, van dit moment voor je het weet lig je te puffen en dan denk je nog eens terug aan het moment dat je ongeduldig was. Achteraf stelt het allemaal helemaal niet zo veel voor als wat het nu voorstelt. Ach ja het is natuurlijk ook enorm spannend allemaal. Maar het enige wat we kunnen doen is wachten8) Ik zelf ga aanstaande maandag testen mocht ik dan niet ongi zijn geworden. Ik houd gewoon de gemiddelde cyclus van 28 dagen aan. Aangezien je niet weet wanneer je ongi word heb ik het zo maar opgelost. Voordat ik aan de pil ging was mijn cyclus ook altijd regelmatig. Maar goed dat zegt niets. Dus ja we wachten het geowoon nog allemaal effe af. Ilona ik waardeer je eerlijkheid enorm. Jij zorgt ervoor dat we allemaal nog een beetje op aarde blijven en er niet af stuiteren. We kunnen veel van je leren!