bruinverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Alita, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Dankjewel Linnie!
    Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
    Ik weet dat ik soms te direct ben en daardoor kom ik ook wel vaak in de problemen, maar ik bedoel het echt goed!
    Ook voor jou wens ik dat je maar snel zwanger mag zijn!

2. music4life

music4life Niet meer actief

iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt,;)
    adviezen zijn tuurlijk altijd welkom ,maar soms zit je niet te wachten op antwoorden zoals
    ""je zit jezelf ontzettend gek te maken"";)

ps tuurlijk bedoel je het goed
    succes met zwanger worden:D

3. Pinguïns

Dit hebben Cindy en ik vanmiddag al uitgepraat, dusse......

4. music4life

ja nou reageer je weer zo ..dusse

5. Pinguïns

#45 Pinguïns, 15 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 okt 2009
    Nevermind.............

6. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje gezellig zeg!

Denk dat tekst zowiezo in een verkeerde toon gelezen kunnen worden. Afhankelijk van je humeur etc.

Zouden het de zwangerschaps hormonen zijn voor jullie. Laten we het hopen!!!

Op een vrolijke dag en veel geluk met klussen :p

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, heel gezellig hier... pffff... maar goed, daar kom ik niet voor :)

Ik heb altijd last van bruinverlies voor mijn menstruatie. De laatste tijd zo'n 5 dagen voor NOD. Nu heb ik het al vanaf zondagavond en de ene keer is het weg, dan is het rose, dan is het beige... en het is telkens maar heel erg weinig. Mijn temperatuur blijft ook hoog. Ik vind het allemaal maar spannend, dus ik schrijf hier graag mee.
    Waarschijnlijk zit ik mezelf "gek" te maken en is het niks, maar ondanks dat ik al bijna een jaar bezig ben, hoop ik nog steeds op een wondertje zonder de mmm en ik vind dat je jezelf best gek mag maken ;) Niet té gek natuurlijk, maar hoop doet leven :)

8. Alita

Alita Niet meer actief

@Saskia ....irritant zo he!!! Hier dus nog altijd geen ongi, orige keer bij mijn dochter heb ik ook niet hoeven te ontpillen, als je dat al doet, maar ik hou er rekening mee dat het net zo goed wel ontpillen kan zijn. Weet nog niet of ik ga testen mischien wacht ik gewoon nog een paar dagen af of ik toch niet ongesteld wordt.....ben bang dat ik mezelf alleen maar gek zit te maken, niet?

Tja en dat gek maken gaat toch ook vanzelf!!! Doe je niks aan, het is toch ook iets bijzonders, het is niet alsof je je druk maakt over wat je moet gaan koken vandaag hahaha.. Ach ja dan moeten mensen maar niet reageren op dit topic als ze zich eraan storen, maar moet zeggen als je er al een tijdje mee bezig bent om kindjes te "krijgen" kan ik me best voorstellen dat als er iemand zoals mij net mee bezig is zo reageert dat je dan iets hebt van pffffff.....maar ik snap haar wel en inderdaad we hebben het er al over gehad en is toch goed nu!!!

Nou spannnend dan...wanneer ga je dan eventueel testen!!

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het is heel normaal dat je je af en toe "gek" maakt, zolang het niet obsessief is kan het geen kwaad hoor. Je let gewoon op je lichaam en hoopt op een wondertje. Het is ook zo spannend allemaal, dat vind ik zelfs na een jaar nog.

Hier is het bijna einde verhaal. Mijn temperatuur is vanmorgen gedaald en ik verlies nu af en toe een druppel donker bloed. Nu op naar de mmm :( Misschien dat dat ons wel wat dichter bij onze droomwens brengt.

Jij heel veel succes, echt alles is nog mogelijk!!!

10. Alita

Alita Niet meer actief

Precies zolang je niet obsessief bent....

Ah jammer meid... inderdaad alles is mogelijk...jij ook veel succes!!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hoe gaat het Cindy?

12. Alita

Alita Niet meer actief

He..

Nou niet meer echt ongesteld geworden, wel veel sexen (klussen vindt ik zo`n stom woord!) niet dat sexen veel mooier is hahaha... Tja het is afwachten he.... en bij jullie? Leuk dat je het vraagt trouwens!!!

13. THbaby

THbaby Niet meer actief

heb je niet meer getest?

toen ik zwanger bleek had ik dus eerst bruinverlies. toen niks..... en toen heb ik er een testje tegen aan gegooit en toen bleek ik dus zwanger!

succes!

14. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik heb al getest en was negatief..... had dit bij mijn dochter ook namelijk dus had al eens getest en helaas geen streepje!!!

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Jammer Cindy! Misschien deze ronde meer kans :)

Ik heb op het moment mijn ups en downs, met de nadruk op downs. Komt wel weer goed. Het is gewoon erg confronterend om de mmm in te gaan. Zag het al een tijdje aankomen, maar nu het zover is, krijg ik er toch een heel naar gevoel bij :(
    Komt wel weer goed. Ben nu nog ongesteld, maar niet meer erg. Ben er eind deze week wel weer van af.

16. Alita

Alita Niet meer actief

Ah meid....is ook erg lijkt mij als je al zo lang bezig bent, ik heb nu al geen geduld...heb er respect voor!!!

Maar wat betekent de mmm, de medische molen?

Ja ach hier komt dat wel goed maak ik me niet druk om...

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, de medische malle molen

18. Alita

Alita Niet meer actief

oooohhhh dat is gewoonweg ***... maar zo weet je straks wel iets dan niet?

19. music4life

cindy sexen is idd beter als klussen hahahha

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, maar dat is tegelijkertijd wel heel beangstigend.

Deel Deze Pagina