ben niet zwanger en ook niet ongie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door siham, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siham

siham Lid

29 jan 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoop u wat voor me betekenen mijn laatste menstruatie was op 4januarie en op de 11 januarie gestopt en op de 20 ste kreeg ikkeen vloeiende licht bloed drie dagenlang maar was geen ongie bloed ben nu 3 dagen overtijd maar nog niet ongesteld en de testen geven negetief aan o ja heb ook alle sympomen buikbijn misselijk duizeleg
    niet willen eten en veel afgevallen plus nog veel buikpijn al 2 weken langik weet niet wat ik hiermee moet word er zogestrest door
    bedankt en hoop snel van jete horen

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    #2 Mirjam, 4 feb 2010
    Laatst bewerkt: 5 feb 2010
    hoi,

als je testen negatief zijn ben je zeer waarschijnlijk niet zwanger. Je zult dan vanzelf ongesteld worden een van de komende dagen.

Mirjam

3. siham

siham Lid

29 jan 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben pas 3 dagen over tijd dus moet van me huisarts pas over 4 a5 dagen testen dus wat jij zegt klopt niet
    met dan ben je niet zwanger heb alle symptomen en het is niet mijn eerste kind maar de derde dus ik weet waar over ik praat groetjes

4. siham

siham Lid

29 jan 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mislukt.

5. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

als je inderdaad nog niet ongesteld bent over een paar dagen kun je nog eens testen. Misschien was je eisprong deze cyclus later en kan het dat je later ene positieve test hebt.

Mirjam

6. siham

siham Lid

29 jan 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ben nog niet ongesteld nu al 5 dagen overtijd dus ik pas volgende week testen en bedankt voor je antwoord
    siham

Deel Deze Pagina