haaai meiden! ik zit net even relaxt achter de laptop krijg ineens zulke harde steken in me onderbuik en straalt uit naar me netjes gezegd Zitvlak. Ik kon niet eens zitten zo´n pijn!!! dus ik denk ga ik even naar de wc, maar zodra er druk op komt te staan sodeju! het steekt niet normaal! herkent iemand dit? liefs xxx
Ja , ik heb het de 1e en de 2e cyclus gehad, net na me ei..en het was bij me ongi pas weg.Vorige cyclus niet gehad ,ik dacht dat het bij het ontpillen hoorde, maar dat kan het bij jou niet zijn Succes ermee
nee inderdaad, Ik heb sinds een paar dagen behoorlijke gevoellige tepels aan de rechterkant zit er eenhele dikke blauwe ader aan de bovenkant, en aan de linkerkant zit ie aan de onderkant :S Ik heb ook het id dat ik een wat voller gevoel in me onderbuik heb heb nog 5 dagen tot testen. dus ik moet helaas afwachten I know. Liefs xxx
Ik herken het niet.. Ik zou het even goed in de gaten houden, want als het zo'n zeer doet, lijkt mij dat niet gezond.
het is maar een kwestie van een paar seconden.. en dan is het ook al weg. Ze zeggen dat het ook kan komen door de groei van de baarmoeder? (mocht ik zwanger zijn) we zullen zien. liefsxxx
Tja het is een kwestie van afwachten inderdaad. Je zit nog 5 dagen voor NOD dus mocht je zwanger zijn is het zich nu nog aan het innestelen en denk ik niet dat je baarmoeder al echt aan het groeien is.. Succes!
Ik herken het wel!! Het zijn inderdaad vroege zwangerschaps tekenen! Helaas wil het alleen niet zeggen dat het nu goed gaat. Ik heb het naast mijn mk ook al weer een paar keer gehad. Het neemt dan weer af voor ik ongesteld moet worden en helaas wordt ik dan ook weer ongesteld... Als je het nog voelt op je NOD kun je zeker wel een testje doen! Succes! Ik duim mee...
jaaa ik ben reuze benieuwd! ik moet het de 19e weer worden. voel het heel af en toe nog wat doorzemelen in me onderbuik wat gevoellig maar goed het enige wat we kunnen doen is afwachten.. ben toch behoorlijk gespannen omdat we ook al een behoorlijke tijd bezig zijn Liefs xxx
ik heb ook af en toe krampen in mijn onderbuik maar dat had ik pas op de dag dat ik overtijd was nadat ik positief testte.. daarvoor heb ik nooit iets gevoeld? behalve gevoelige tepels.. ben benieuwd voor je iig! spannend..
jaa het voelt heel appart. je voel het ook echt als je gaat zitten. en me tepels ja beetje appart gevoel licht branderig zodra je er aan komt en op de raarste momenten worden ze hard zonder dat ik het koud heb! liefs xxx
Die pijn die je voelt kunnen je banden en/of je bekken zijn. Ik heb mijn 1e zwangerschap bekkeninstabiliteit gehad en voelde het bij mijn mk ook direct weer! In het begin van je zwangerschap kun je bekkenklachten krijgen door de hormonen. Later door het gewicht van je kindje... Spannend hoor!
Ik heb dit net ook gehad.. hele felle steken en heel pijnlijk! zoveel pijn dat je niet kan blijven zitten, uitstralend naar de bips, zoals jij heel netjes zei het zijn geen krampen (ja die heb ik ook, los daarvan) maar echt gewoon vreselijke steken! Maar jij bleek dus zwanger te zijn?!