Grrrrrrrrrrrrr..... Zoals jullie op mijn banner kunnen zien (nu, vandaag, di. 14 nov.) zou ik nu op dag 2 van mijn cyclus moeten zitten. Maar........... Ik ben woensdag al bezocht door de duiveltjes! heb die ronde er dus al weer opzitten. Hoeveel dagen zou ik nu ongeveer moeten tellen voor mijn eisprong? Ben effe de tel kwijt, hoor....
Je moet rekenen vanaf de eerste dag van je menstruatie (rood bloed) Dus je banner is niet goed. Je moet dus vanaf Woensdag rekenen. Wanneer je je eisprong hebt dat weet ik niet. Is bij iedereen verschillend. Ik heb de mijne meestal op dag 13 van mijn cyclus. Dat weet ik door te tempen en ik voel mijn eisprong ook.
hallo, volgens mij zit je dan nu op dag 7 als je je banner opnieuw instelt met begindag vorige week woensdag gaat ie zelf weer netjes tellen tot je eisprong maar ja of dat dan helemaal klopt omdat je eigenlijk later de duiveltjes had verwacht? je moet toch ergens van uit gaan toch
Hmmm... Nou ja... "Banner is niet goed"... Da's ook weer betrekkelijk... Ik ben gewoon een paar dagen eerder ongi geworden dan eigenlijk normaal is... Ga ik effe mijn banner aanpassen maar... Okidoki, da's dan ook weer geregeld...
dat ligt eraan hoelang je cyclus is.. meestal krijg je je ei rond de 14 dagen voor de verwachte nieuwe menstruatie en idd de 1ste dag van een nieuwe cyclus is al je echt helderrood bloed verliest
Nou ja, zeg! Ik had van de week al eens wat ovu-testen in huis gehaald. Voelde ik het vandaag een beetje trekken in de lies, dus ik dacht: "Ik gooi er een testje tegenaan!" En wat denk je? een dikke vette smilie! Volgens m'n banner moet ik nog 4 dagen tot mijn eisprong, maar in de gebruiks-aanwijzing hebben ze het erover dat je na een positieve test binnen 24 a 36 uur je eisprong hebt; da's dus 1 a anderhalve dag?! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh! De gulden middenweg nemen dan maar? Vannacht hebben we overigens wel geklust, hihi... P.S.: Zie album!