Bruinverlies...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Smeetje, 23 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ben helemaal van slag, vanmorgen had ik ineens bruinverlies.. Steeds een klein beetje. Zo is mijn vorige miskraam ook begonnen. Wat moet ik nu doen? Ben net 5 wk en 3 dgn heen. Of kan dit komen door een evt. blaasontsteking? Ben er helemaal verdrietig van en zit nog wel op het werk..

2. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    misschien kun je even de vk of de ha bellen voor de zekerheid.
    het kan ook van het innestellen zijn.
    heel veel liefs mariska

3. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Nu nog? de innesteling is toch al geweest of niet?

4. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik heb ook lang bruinverlies gehad! Mijn innesteling was in juli en ik kreeg pas in augustus bruinverlies! Dat was oud bloed dat er nog uit kwam van de innesteling! Maar toch moet je je arts raadplegen! Gewoon voor de zekerheid, dat zei mijn gyne toch! Maar kijk het hoeft niet altijd een slecht teken te zijn!
    Groetjes

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    O Smeetje toch, ik kan me je angst helemaal voostellen, zelf 2 MK's gehad en het begin van een zw. schap is dan zo enorm eng, en dan helemaal met bruinverlies. Bruinverlies aan het begin van de zw. schap komt vaker voor, maar ik denk dat ik je daar niet mee gerust kan stellen aangezien je MK met bruinverlies is begonnen. Je VK zal denk ik het advies geven om af te wachten, er is nl. op een echo nog geen hartactiviteit te zien. Heb je misschien de afgelopen dagen sex gehad, of obstipatie en veel geperst? Dan kan het ook zijn dat er een vaatje is gesprongen. Meid ik hoop dat het bruinverlies snel weggaat en je snel voorbij die 12 weken bent, ik weet maar al te goed wat een onzekere en angstige tijd die eerste 3 maanden zijn. Veel sterkte.

6. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    Sommige vrouwen verliezen door heel de zwangerschap af en toe bruin slijm.
    Ik heb het zelf nog gehad met een week of 9 geloof ik.
    Probeer er toch niet teveel onder te stressen want je kunt er niets aan doen! Van blaasontsteking bruin slijm krijgen lijkt mij trouwens niet.
    Heel veel sterkte en ik hoop dat je een beetje rust kunt vinden voor jezelf.
    Arielle.

7. imke

imke Actief lid

26 sep 2006
    187
    0
    0
    Verpleegkundige
    Uden
    Sinds 6 weken zwangerschap heb ik al bruinverlies (nu 14 weken zwanger) Na de 9e week steeds minder. Maar nu nog steeds elke week wel een keer soms zelfs helder rood. Natuurlijk al vele echo's gehad en die waren allemaal goed. Verwezen naar de gyneacoloog maar die weet het ook niet, gevoelige baarmoedermond misschien..Hier wil ik maar mee aangeven dat het allemaal goed kan gaan!Ik krijg er steeds meer vertrouwen in omdat ik de 12 weken ruim voorbij ben nu!Kan trouwens wel een blaasontsteking zijn, maar is minder waarschijnlijk. Groetjes!

8. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    de innesteling is in week 3, ik heb het even voor je opgezocht.
    Ik heb trouwens ook twee keer een miskraam gehad dus ik weet hoe je je voelt nu.
    Ik hoop dat dit wondertje mag blijven zitten!
    sterkte
    Arielle

9. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Meid er hoeft helemaal niets aan de hand te zijn. Ik heb bij mijn miskraam ook bruinbloedverlies gehad en werd alsmaar helderder.
    Bij deze zwangerschap hetzelfde alleen mijn gevoel zei me dat het goed zat, heeel maf, ik had met de 6 weken weer bloedverlies naar het ziekenhuis en niets aan de hand, alleen mezelf rust houden, en geen seks hebben. Dus ben de ziektewet tijdelijk ingegaan. Toen met de 14 weken weer een bloeding, naar het ziekenhuis geweest alles was tip top in orde en nu inmiddels ruim 15 weken verder gaat alles prima. Ik wil je heeeeeeel veel succes wensen en ik hoo pvoor je dat alles in orde is. liefs fredje

10. sim

sim Niet meer actief

kan me heel goed indenken hoe bang je je maakt. ik zou voor de zekerheid ook even bellen met een vk of huisarts.
    ik heb in week 17 bruinverlies gehad, het kan door stress komen, maar het kan ook een ontrekkingsbloeding zijn (oud bloed) wat je lichaam gewend is af te stoten rond elke 4 weken... hoop dat alles goed gaat. sterkte!

11. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    he ik leef onwijs met je mee
    ik heb het ook de hele week 5 gehad steeds een beetje maar in week 6 (deze week dus) bijna niet meer. Ik heb erg veel moeite met ontlasting en steeds na mijn ontlasting heb ik ietsje last

Ik heb ook in juli een mk gehad wat begon in week 5 met bruinverlies maar als ik ga terugdenken was het toen anders, het werd steeds meer en donkerder bruin, dat was nu in mijn geval niet zo. En mijn gevoel was toen vanaf het begin na het testen al erg negatief en dat heb ik nu niet.

Ik heb vk gebeld en die heeft geadviseerd possitief te blijven en
    als ik bijna 9 weken ben krijg ik een echo.

Het advies wat ik krijg van bekende is dat ik niet te veel (negatieve) verhalen moet gaan lezen maar goed naar je eigen gevoel te luisteren.

Maar ik leef echt met je mee, moeders voor moeders niet durven bellen want misschien....., niet naar babyspullen willen kijken want misschien....., etc

sterkte en hou vol.

12. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Heel veel sterkte meis, maar het hoeft echt niets te betekenen! Ik heb vanaf week 7 tot aan week 17 (10 weken lang dus.....) bloedverlies gehad. Soms bruin, soms helder rood. Inmiddels ben ik bijna 24 weken zwanger en alles is tip top in orde.

Positief blijven dus!

Diana

13. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Het is nu echt rood bloed nu en behoorlijk veel. Dus waarschijnlijk wordt het toch een mk...
    Ik wacht maar even een paar dagen af, ben er helemaal verdrietig van, het leek zo goed te gaan...

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    meid,

bel even de huisarts of vk. is nu dicht, maar bel dan even de nachtdokter. Die kan je misschien iets vertellen. hjkan waarcshijnlijk wel kijken of het bloed uit je baarmoeder komt. blijf er niet mee rond lopen.

veel sterkte.
    liefs tascha

15. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    @smeetje: ik ben het met Tascha roerend eens. Als je je nu zo ellendig voelt, bel de nachtdokter!

Heel veel sterkte!

16. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Die kon er nog niets van zeggen, even afwachten nog. Maandag weerbellen en dan denk ik een afspraak voor een echo. Maar vloei nog steeds, lijkt net ongi.

17. sim

sim Niet meer actief

wat erg die onzekerheid, en niet leuk dat je zo wordt afgescheept voor het weekend zou je niet een vk kunnen proberen te bellen die je meer informatie kan geven? ik wens je heel veel sterkte...

18. Mima

Mima Actief lid

10 okt 2006
    227
    0
    0
    oh smeetje, hoe is het vandaag met je?

Ik hoop beter en dat het bloeden gestopt is...

heb er ook last van gehad, rond week 9 had ik ook heldrrood bloedverlies en sinds week 5 beetje bruinverlies, maar de echo's waren goed...

duim voor je!

19. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Bij mijn 1e mk heb ik de verloskundige ook gebeld, ze vertelde dat ze met 5-6 weken nog niet echt wat konden zien op een echo, dat ik nog even moest wachten. Uiteindelijk heb ik een echo gehad toen ik bijna 8 weken heen was, daar was al niets meer op te zien, het vruchtje was ik al verloren. Dit is dus mijn 2e mk en durf mijn vk eigenlijk nog niet te bellen.... Maar ik heb nog last van bloedverlies, net zoveel als een normale ongi, dit is dus de 2e dag al. Lijkt niet echt goed....
    Ik heb me voorgenomen om maandag gewoon te bellen, weet nu toch wel dat ze zegt dat het even afwachten is.

Deel Deze Pagina