Dag dames, Ik ben nu 15 weken zwanger en sinds ik 6 weken zwanger ben heb ik alleen maar overgegeven en ben de hele dag super misselijk. Alleen is het me opgevallen als ik bij mijn moeder blijf slapen voor een week dan geef ik helemaal niet over en zodra ik thuis ben dan begint het weer. Mijn schoonzus is de hele week bij me geweest en het ging zo goed en sinds vandaag ben ik alleen en daar gaan we weer. Is dit normaal of ben ik aan het doordraaien. Gr. Chantal
Misschien dat het versterkt wordt door emoties? Ik had hier in het begin van mijn zwangerschap meer last van misselijkheid als ik moest gaan werken (en 's morgens enzo dus een beetje stressen ) en als mijn zoontje moeilijk deed. Weet niet of het toeval is hoor
Bij mijn vorige zwangerschap was het ook erger als ik het druk had. Werken, huishouden ed ging allemaal niet meer. Ik moest zoveel overgeven dat ik zelfs opgenomen ben geweest met een infuus. Het enige wat een beetje hielp bij mij was rust en emafesene. Helaas is er geen oplossing voor Dus neem je rust en als dat beter gaat bij je moeder, ga je daar toch af en toe lekker naar toe?