Hoi allemaal, Ik heb ontzettende haaruitval en vroeg mij af of er hier meer zwangere dames zijn die hief last van hebben? Mijn vriend wordt er helemaal gek van! Hij zegt er honderden per dag van zich af te halen op zijn werk. Hihi!
Ja! Ik heb er ook heel erg last van en ook van die zeurende vriend Ik weet ook niet of het van de zwangerschap is of het seizoen, ik heb trouwens ook erg veel last van baby haartjes als mijn haar net droog is lijk ik wel de lion king haha
Volgens mijn kapper hebben veel mensen begin v/d herfst last van haaruitval - net als onze huisdieren, hihi. Nu is het natuurlijk nog iets vroeger, maar ik zeg toch tijd van het jaar.
Ik heb het ook al vanaf het begin van mn zwangerschap heel erg. Na het borstelen trek ik er zo hele plukken uit, en ook mn borstel zit dan al helemaal vol!
tijd van het jaar zei mijn kapper,heel veel mensen verliezen heel veel haar nu. Maar het is bij mij ook wel begonnen met de zwangerschap. Toeval of niet? wordt er iig gek van :x
Haaruitval tijdens en na de zwangerschap: wat te doen? | Mens en Gezondheid: Zwangerschap Ik heb ook extreme haaruitval!
Ik heb ook wat meer haaruitval, maar dat heb ik eigenlijk altijd aan het eind van de zomer. Toen ik zwanger was daarentegen, viel het bijna niet uit. Ik had een bos haar, niet normaal. Bij de kapper kwamen alle kapster aan mijn haar voelen, omdat het zo dik was.
Ik had de eerste weken van mijn zwangerschap ook erg last van haaruitval. Het doucheputje zat elke keer verstopt. Ik weet niet wanneer het omslagpunt precies was, maar ik heb er nu al een tijd geen last van (dat zie ik aan het doucheputje..haha). Kán dus wel gerelateerd zijn aan de zwangerschap..Helaas heb ik geen nuttige tips voor je..
Hoi,hoi, de eerste weken van mijn zwangerschap had ik er enorm veel last van: als ik gedoucht had, lag de hele douchbak onder. De hele dag verloor ik meer haren, het hele huis lag onder en inderdaad met borstelen mijn hele borstel vol. Het is nu een stuk minder, dus ik gooi het toch ook op je hormonen en zwangerschap hoor! groetjes, Nie