Goedemiddag, Ik heb begin dit jaar een missed abortion gehad. Tijdens die zwangerschap voelde ik mij 100% zwanger met alle kwaaltjes en ongemakken. Bij week 8 is er otdekt dat bij week 6 het vruchtje gestopt is met groeien en in week 9 is het weggehaald. Tijdens die zwangerschap heb ik ook 1 dag een beetje bruinverlies gehad. Nu ben ik gelukkig weer zwanger (7 weken) en heb in week 6 een dag bruinverlies gehad (begon de dag ervoor als wat roze afscheiding) en heb vandaag wat roze afscheiding. Ik voel me deze zwangerschap wat beter/anders dan bij de miskraamzwangerschap. Ik heb andere klachten zoals aan het eind van de middag een opgezette buik en mijn darmen zijn van slag. Ben misselijk bij vlagen en erg moe. Ik heb vanaf het moment dat ik zwanger was (nog voor het testen) last van buikpijnen. Ik heb bij week 8 mijn eerste echo. Maar ik maak me erg druk om het bruin/rozeverlies. Het verdriet van de miskraam maakt me nu erg angstig en onzeker. Is dit persé een slecht voorteken? Met vriendelijke groet, Mylène
Hoihoi, Nee dit is absoluut geen voorteken! Maar het is niet gek dat je dat wel denkt helemaal als je al eens een miskraam hebt meegemaakt. Er gebeurt zoveel bij je baarmoeder! Het is nu heel goed doorbloed en groeiende daardoor kan er soms een haarvatje knappen wat het bloedverlies geeft. Als je het niet trekt van de spanning dan kan je altijd vragen of je iets eerder gezien kan worden! Imke