Ik heb pcos zie mijn banner. Dus weet niet wanneer mijn eisprong is. Maar heb sinds 2 dagen last van bruine afscheiding. Zit nu op op dag 14 van mijn cyclus. Wie heeft die ook/ of weet wat dit betekent? Liefs peet
Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar ik weet wel dat PCO heel vervelend is....je weet nooit waar je aan toe bent. Ik dacht vorige week zondag mijn ei gehad te hebben, maar zeker weten doe ik het niet... zooo frustrerend. Succes meid.
Hallo, Ik zit op precies dezelfde cyclus als jij.. Nu ook rond de 15e dag, de dag dat mn ei springt. Ik heb nu ook sinds n dag of 3 bruine afscheiding/ licht bloedverlies. Maar mijn verhaal is wat anders, ben 2 maart bevallen van mijn eerste kindje die overleden is. Ben een paar weken daarna pas aan de pil gegaan, nu slik die dus ook nog 2 weken, daarna stop ik er weer mee. we willen graag een 2e kindje. Maar ik ben nog niet ongesteld geworden na de bevalling, dus ik heb ook echt geen idee, of dit nu ongesteld is (kan bijna niet ivm de pil) of dat dit nog "oud bloed" is van de bevalling, wat me ook raar lijkt omdat ik na de bevalling mar n week heb gebloed, toen 2 weken niet meer, nu ineens weer wel. Of misschien ben ik in die 3 weken na de bevalling dat ik geen pil slikte, wel meteen weer zwanger geworden?? i dont know!! Liefs Kim