Hoelang blijven symptomen na miskraam?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by meid22, Mar 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meid22

meid22 Actief lid

Feb 14, 2007
    105
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een vraag. 24 februari heb ik positief getest en helaas 1 maart een mk gehad. Ik heb 2,5 dag gebloed, vrij kort (totaal 4 maandverbanden bijna vol). Het begon met 2 dagen minimaal bruinverlies. Daarna 1 dag helder rood/donker roze bloed met stolsels en 1 dag daarna donker bloed als normale menstruatie met stolsels. Heb geen vrucht gezien maar zal wel horen, was namelijk 5 weken zwanger. Daarna minimaal bruinverlies gehad maar stelde niks voor. Nu heb ik nog steeds vage klachten als: opgezwollen tepelhof en donkere tepels, soms een wat trekkend/drukkend gevoel bij borsten en als ik eraan kom dan komt er vocht uit olie/witachtig vocht. Heb sneller last van heupen, liezen en stuitertje, vooral sóchtends als ik wakker word en als ik wat langer sta. Ook recht (dicht bij heup) een wat pijnlijk, apart gevoelige plek. Mijn wangen zijn nog meer opgezet dan normaal (denk dat bij zwangerschap hoorde) sinds zwangerschap waren ze opgezet. Ik heb 6 maart al negatief getest alleen mijn vraag is hoelang blijven die symptomen nog? Kan ik beter nog een controle uitvoeren. Het is nu al bijna ander halve week verder en vage symptomen zijn er nog. Maak me best zorgen maar weet niet als ze overbodig zijn. Heb bij mijn zwangerschap al weinig symptomen gehad vandaar. Ik hoop dat jullie mij kunnen geruststellen. Alvast bedankt.

Groetjes,
    meid22

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Meid22,

de symptomen kunnen wel aanhouden tot je nieuwe menstruatie of zelfs nog iets langer. De zwangerschapshormonen verdwijnen langzaam uit je lichaam en al was het nog niet heel veel, je kunt er dus nog wel even last van houden.

Groetjes Brigitte

Share This Page