Hoi allemaal, we zijn bezig met onze eerste IVF. Morgen moet ik naar ziekenhuis voor een bloedafname om te kijken of ik zwanger ben. Nu dit weekend kreeg ik erge steken in mijn vagina, de zondag begonnen de krampen in mijn buik (leken soms op menstruatiepijnen), ook constant naar het toilet lopen met een branderig gevoel. Nu gisteren naar dokter geweest: blaasonsteking. Dus ik dacht dat die pijnen daardoor kwamen. Maar ik kreeg dus ook al weer bruinverlies, ja dat is de voorbode van de duivels he... Tegen de avond had ik menstruatiekrampen die niet meer uit te houden waren, waarvan ik misselijk werd, trok naar mijn lies, en mijn bovenbenen begonnen ook al zeer te doen, ik dacht van ja nu ben ik mijn emmytje zeker kwijt. Maar dan hoor ik van mijn gynaecoloog dat bruinverlies ook kan duiden op innesteling. Maar ja ik ben realistisch he, die regels zullen wss wel komen, de pijn is volgens mij te hard. Zijn er nog vrouwen met zo'n pijnen en bruinverlies, die toch bleken zwanger te zijn?
Het kan nog beide kanten op. Ik was er tijdens de laatste tp van overtuigd dat de menstruatie kwam want de pijn was niet te harden. De test was de dag erna harstikke positief. Het is uiteindelijk met 11 weken alsnog mis gegaan helaas. Innestelingsbloeding heb ik zelf nooit last van gehad, wel de kramp. Heel veel succes met je test. Groetjes Elvira
ja moesten het alleen krampen zijn, zou ik nog wat hoop hebben, maar dat bruinverlies, en nu daarnet een klein tikkeltje roze gezien, dus denk dat ik het zal mogen vergeten, jammer genoeg!! Op naar de volgende keer zeker... In ieder geval veel succes verder, en zeker met de trouwda
Bedankt Maui78! Jij alvast succes voor morgen, ik hoop echt voor je dat het bloedverlies niet doorzet.