wie o wie kan mij uitleggen/vertellen hoe de oh zo bekende pijn in de borsten pijn voelt. zit dit echt in je borsten of alleen je tepels of je huid?! alvast bedankt...
Bedoel je de pijn rondom ovulatie of bij een zwangerschap? Bij zwangerschap kon ik merken: borsten werder groter, zwaarder. Kreeg meer jeuk op huid en tepelhof. Kon geen randje van bh over tepel verdragen. Zonder bh moest ik borstenn echt vasthouden als ik voorover boog of de trap opliep (raar gezict ), beweging deed zo zeer. Vanaf eisprong tot menstruatie heb ik ook wel wat gevoeligere borsten. Stevig aanraken voelt dan onprettig en ik zou dan ook bijv. niet graag sporten zonder sportbh, maar het doet niet zo zeer als bij zwangerschap. Vraag je het omdat je er zelf last van hebt?
hoii bedankt voor je bericht. ik bedoel idd bij een (beginnende) zwangerschap. ik heb heel erg last van de bovenkant van mn borsten, heb trouwens wel het idee dat het meer huidpijn is maar mn tepels doen ook zo'n pijn... dus vandaar idd deze vraag...
Toen ik net zwanger was deden heel mijn borsten zeer, bij alles wat ik deed. Werk zelf op een babygroep en moest de kinderen echt op mn zijkant dragen ipv voor me, want ohhh als ze ertegenaankwamen zakte ik zowat door de grond heen! Mn collega heeft me dan natuurlijk ook meerdere keren uitgelachen op de groep Hoop voor je dat t zo is meis!
Mijn tepels voelen aan alsof ze verbrand zijn door de zon, erg vervelend als er stof langs schuurt. Mijn borsten zelf zijn beurs, alsof het 'blauw plek' is, erg gevoelig als je er tegenaan komt. Nu ik zelf BV heb gegeven, omschrijf ik het gevoel liever als gestuwd, wat dat is een betere benaming (maar dat is lastig begrijpen als je nog geen kindje hebt gekregen , ook weer zo'n term waar je je niets bij voor kunt stellen tot je het voelt). Bij mij begint het ongeveer 4 dagen voor menstruatie en wordt dan iedere dag een beetje erger. Bij mijn eerste en derde (mk) zwangerschap in het begin erg veel last gehad van mijn borsten, was bijna geneigd om paracetamol te nemen omdat ze gewoon echt pijn deden... Veel succes! Ik hoop dat het een heel goed teken voor je is!
Hoi Miss.. bij mij komt de beschijving van kache ook bekend voor.. dat gevoel had ik ook aan het begin van de zwangerschap en af en aan gedurende de zwangerschap... vooral dat verbrande gevoel van de tepel ervoer ik als vervelend... dat was soms zo erg dat ik het idee had dat mijn bh van schuurpapier was gemaakt.... *auwie*
BEURS!! als ik mn bh uitdoe, lijkt het wel of ik heel veel blauwe plekken heb op mn borsten. Na een tijdje trekt het weer wat weg, maar net na die bh...auw! en ik kon al snel wat meer blauwe aders zien.. Groetjes!