Brandend maagzuur

Discussion in 'Eerste symptomen' started by cynnie23, Jun 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cynnie23

cynnie23 Actief lid

Apr 30, 2007
    267
    0
    0
    hallo

ik heb een vraagje ik ben nu met mijn 2 ronde bezig en over 4 dagen mag ik me testen net als afgelopen maand reken ik er gewoon op dat ik ongi wordt liever niet maar anders is het zo een teleurstelling wat veel vrouwen ook hebben maar mijn vraag is ik heb sinds een paar dagen vooral savonds brandend maagzuur zo erg dat ik er helemaal beroerd van word dat ik er ook misselik van wordt zijn er vrouwen die dat nu ook mee maken of na de eisprong mee maken

ik ben er benieuwd naar of er meer vrouwen zijn die dit hebben of meegemaakt hebben

gr cynthia :D

2. weethetwel

weethetwel Bekend lid

Mar 20, 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Het zou kunnen.. hoop het voor jullie.. dit vond ik net op internet

Brandend maagzuur is een van de meest voorkomende zwangerschapskwaaltjes. Het kan je in het begin van de zwangerschap overvallen, maar ook naarmate de bevalling nadert speelt het zuur vaak op. Gelukkig zijn er manieren om dit nare verschijnsel aan te pakken.

Hoop het zo voor jullie

3. cynnie23

cynnie23 Actief lid

Apr 30, 2007
    267
    0
    0
    je bent een schat :D
    ik was ook al het een en ander aan het zoeken
    ben zooooooooo benieuwd maar denkdat ik ongi gaat worden :(

kussssssssssssss

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik hoop het niet voor je want ik gun je een dikke buik!

5. cynnie23

cynnie23 Actief lid

Apr 30, 2007
    267
    0
    0
    hai hai

ja ik hoop het ook en natuurlijk voor jou ook he :D
    maar had vanochtend slijm met rossig en bruin gloed :S blehhh dus denk dat ik ongi gaat worden maar nu heb ik er geen last meer van echt heeeeeeeeeeeel raar

gr

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    dat klinkt me bekent in de oren, brandend maagzuur pfff had er ook last van ongeveer een week voor nod en verder geen symptomen en dacht niet zwanger te zijn. maar het tegendeel wad waar want zie mijn banner. de maagzuur zorgde voor een misselijk gevoel en kreeg er ook maagpijn van. gelukkig was het me week 6 weg.

7. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Wat vervelend, dat had ik vorige maand, eerst een druppel vervolgens 3 dagen niets en daarna alsnog ongi...snetver ik hoop dat je lijf je inde maling neemt en dat je gewoon zwanger bent hoor!

8. cynnie23

cynnie23 Actief lid

Apr 30, 2007
    267
    0
    0
    hej lovewinnie

ja ik heb het van de week gehad werd er helemaal beroerd van maar inderdaad 1 week voor je nod
    vandaag heb ik dan slijm gehad dat was rossig en bruin van kleur dus dacht neeeee wordt ongi maar nu nog niets te bekennen dus ben heeeeeeel benieuwd maar vind het intresant dat jij het ook heb gehad en toch zwanger :D

gr

9. cynnie23

cynnie23 Actief lid

Apr 30, 2007
    267
    0
    0
    hej stienke

ik had vorigemaand 2 dagen mijn ongi terwijl ik het normaal 5 dagen heb
    maar nu is er niets me te bekennen dus ben zooooo benieuwd hoop dat ik 2 streepjes heb :D:D:D:D:D dan spring ik een gat in de lucht :D

gr

10. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Ik zal een kaarsje voor je branden, ik wil toch wel graag dat jij gewoon zwanger raakt!

11. cynnie23

cynnie23 Actief lid

Apr 30, 2007
    267
    0
    0
    ahhhhh dat vind ik lief van je :D
    nou ik hoop dat mijn wensje gouw in vervulling gaat en die van jullie ook :D

gr

Share This Page