Bruinverlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Franboosje, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franboosje

13 dec 2011
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    zou het nu toch na 18 mnd raak zijn> loop nu 2 mnd bij de fertiliteit, maar nog geen behandeling of hormoonkuren gehad.
    Vorige maand geen eisprong gehad helaas, deze maand wel, ze wouden namelijk mijn follikel en cyclus goed in kaart brengen.
    1 of 2 mei mijn eisprong gehad :)
    Moesten deze dagen en ervoor ook klussen, dus wij gingen ervoor..
    Nu sinds vrijdag erg moe, lichte steken (soort stroomstootjes in onderbuik) totaal niet fit voelen, erg moe zijn, en sinds vanmorgen gevoelige borsten..

Ik mag pas de 17e testen, maar heb vanaf 18.00 uur bruinverlies...heel licht...
    Last van stemmingswisselingen en heb geen eetlust, kortom volgens mij heb ik alle symptomen van zwangerschap..wat denken jullie...
    Ik word helemaal gek van mezelf....omdat ik vrijdag pas mag testen.. Wij gaan voor ons eerste kindje..dus alles is nieuw voor me...
    Liefs...

2. Franboosje

13 dec 2011
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    En oh ja... vrijdag uitgerekend datum...

3. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    hey ja het zou kunnen..maar toch ff afwachten..ik weet er alles van! succes..:) ik ben benieuwd!!

4. Franky

Franky Lid

15 jan 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil je niet te blij maken want je zult toch moeten wachten tot je kan testen maar............

Het klinkt wel bekend!
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik 1 dag voor ik kon testen, een stuk of 3 stroomstootjes van mijn baarmoeder naar mijn vagina. De dag erna teste ik positief.

Deze zwangerschaps is helaas een miskraam geworden.

Bij mijn huidige zwangerschap had ik totaal geen symptomen (heb ook zeer onregelmatige cyclus dus weet nooit wanneer ik kon testen) maar ineens begon ik een paar dagen voor oud & nieuw bruin bloed te verliezen....niet veel. Ik dacht dat ik ongi zou worden dus heb ik ook maandverband gebruikt en zelfs een tampon als ik de deur uitging....dacht dat het ieder moment los kon barsten hihi.

Ik heb toen 3 dagen bruinverlies gehad (was toen 31 december) en ik zou 10 januari mijn eerste afspraak bij de fertilisatie arts hebben. Ik dacht op 31 dec: toch maar even testen want anders sta je daar en ben je zwanger....ook zonde van de tijd!

Die dag teste ik postief......achteraf gezien kon ik die zaterdag al positief testen (3de dag bruinverlies) maar ik was het zo zat om te testen en een negatief resultaat te krijgen dat ik niet durfde hihi.

Ik hoop echt dat jij snel een mooie testuitslag in je handen hebt!!!

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    bruinverlies kan van een zwangerschap zijn of aankomende ongi

je kwaaltjes klinken me wel bekend in de oren!!

ik zou 2 dgn voor nod (niet ongesteldheids dag) een testje wagen met kruidvat 2 voor 5 euro.
    ook al is die negatief dan is er niks aan de hand en dan zou ik vrijdag weer testten

duim voor je dat je snel een positieve test heb

6. Franboosje

13 dec 2011
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties, fijn dat je ergens hier over kunt praten over dit soort dingen... Helaas is
    Mijn bloeding gisteren heviger geworden, met vreselijke krampen, ik
    heb eerlijk gezegd dit nog niet eerder meegemaakt, heb de hele nacht niet kunnen slapen van de pijn van heup tot heup en van kruis tot navel, het was helemaal gespannen, en voelde mijn baarmoeder stuwen... Ik heb geen idee wat het is geweest, nu nog steeds kramp, maar normaal... Misschien een beetje een vreemde vraag, kan het een vroege miskraam zijn geweest, vanwege deze klachten?? Je word hier zooo onzeker van....

7. Franboosje

13 dec 2011
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Officieel is zaterdag mijn 1e menstruatiedag, en ik ben nog nooit eerder in mijn cyclus ongesteld geworden....soms wat later omdat ik geen ei gehad heb, maar deze maand was zeker, hebben bloed afgenomen om de ei te bepalen of hij gesprongen is..

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    zou een vmk kunnen zijn als ik het zo lees,

vervelend is het wel omdat je nooit met zekerheid kan zeggen!

9. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Het kan best, ik heb geloof ik ook iets van 2 keer een véél pijnlijkere menstruatie gehad dan normaal in de 13 mislukte maandjes. 1x was dat zelfs nadat ik gewoon voelde dat ik zwanger was voordat de menstruatie doorbrak een dag te laat.

10. Franboosje

13 dec 2011
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zo vreemd hoe je lichaam kan reageren, hevige krampen tot vanmiddag gehad, vanavond ook nog ff 10 minuten... Mijn man was er bij... En de onderbuik was gewoon hard!! Test gedaan... Maar natuurlijk negatief... Elk uur verschonen... Heb het nog nooit Co. Heftig gehad... Zelf denk ik aan een mislukte innesteling, en dat je baarmoeder het meteen afstoot... Zo voelt het tenminste vanbinnen... Hopelijk volgende maand weer een eisprong... Dan gaan we er weer voor.... Maar wat kan je het er soms moeilijk mee hebben zeg...

11. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @ Franboosje wat vervelend zeg dat je ongesteld ben geworden! Had je deze maand je bloed laten prikken op prognestron? Ik hoop dat je gauw zwanger mag raken.

Hier heb ik zelf al bijna een week lang last van bruin verlies wat ik normaal altijd heb voordat ik ongesteld moet worden. Alleen is dat pas volgende week. Normaal gebruik ik ovu testen om mijn ei op te sporen maar deze maand niet gebruikt dus ik weet niet wanneer mijn ei is geweest.

Deel Deze Pagina