bruinverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hope77, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope77

hope77 Actief lid

11 dec 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Tijdens mijn laatste menstruatie die al een paar dagen voor nod begon alleen maar bruinverlies gehad. Wie heeft dit nog meer?

2. hope77

hope77 Actief lid

11 dec 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ik heb dat ook elke maand, de ene keer bijna niks en de andere keer weer behoorlijk veel. Meestal begint het zo'n 4 dagen voor nod.
    Toen ik wel zwanger was had ik bijna geen last van bruine afscheiding, heel iets misschien, maar niet noemenswaardig...

4. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Ik heb het altijd voor m'n menstruatie, meestal 2 dagen van te voren, bruin verlies. En dan de echte ongesteldheid.

5. hope77

hope77 Actief lid

11 dec 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Maar hier dus alleen maar last van bruinverlies, geen rood niks. Menstruatie is ju dus ook al weer over.

6. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Ik heb het bij mijn eerste gehad en was hartstikke zwanger!
    Maar ben je nu al overtijd? Anders even testen?

7. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Het kan zijn dat je cyclus even anders is (stress, het feit dat je zwanger wil raken kan dat allemaal ongewild beïnvloeden). Maar het kan ook zijn dat je zwanger bent. Zou dus testen.

8. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    ik heb dit ook, ik heb een te lage progesteron waarde, ik krijg nu in de tweede cyclus fase ultrogstan bolletjes die je moet inbrengen. Ik heb nu nergens last meer van, moet ik er wel bij zeggen dat het bij mij soms al op 7dpo begon en soms weer op 10dpo.

9. noor1

noor1 Lid

18 mrt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar ook elke maand weer last van, meestal begint het 4 dagen voor mijn nod, maar deze maand begon het zelfs 7 dagen voor mijn nod. De ene keer is het erger als de andere keer..

10. hope77

hope77 Actief lid

11 dec 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    @lara1985 had jij toen ook nog last van andere symptomen? Mijn NOD was 4 oktober maar nog geen test gedaan.

11. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Dan zou ik maar een testje wagen! Ben benieuwd!

12. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    hier ook net bruin verlies had ik vorige maand ook maar toen ook al een week voor nod

13. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Ik had dit afgelopen maand ook 2,5 week lang:$
    Het was ook elke dag een paar druppeltjes, en heel soms wat roder maar voornamelijk bruin.
    Of het nu toch ongesteldheid bij mij was wat nu doorgezet heeft i dont know maar het was wel raar.
    Maar als ik jou was zou ik gewoon eens een testje wagen, wie weet:D

14. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Hier hetzelfde, altijd wel een beetje bruinig roest. 7 dagen geleden ook gehad, maar de menstruatie zette niet door. Ik ben nu 7 dagen overtijd. Na 4 dagen overtijd een test gedaan; negatief.
    Ik ga vanmiddag nog een testje doen. Hoewel ik denk dat die negatief zal uitvallen.
    ... Heeft iemand dit trouwens ook gehad? Een week overtijd zijn maar negatief testen? Ik heb een zeer regelmatige cyclus, dus dit is bizar.

15. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier deze maand ook!! Normaal is het altijd een dag voor mn ongi maar nu begon t al 4 dagen voor mn ongi :s :( heel vaag.. dacht eerst zelfs aan een innesteling omdat t zo vroeg begon. Maar gwn 4 dagen later toch ongi geworden. Waar het aan ligt geen idee.. vraag me t ook af hoe dit kan ;)

Deel Deze Pagina