Echo

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ano1, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano1

ano1 Niet meer actief

Beste verloskundige ,

Maandag heb ik licht positief getest op zwangerschap en vandaag had ik een knaltest !
    Ik had vandaag een echo gepland omdat ik twee weken terug een licht lijntje had op 3 zwangerschaps testen , een paar dagen daarna had ik weer negatieve testen.. Nu twee weken later een knal test .
    Op de echo was echt helemaal niks te zien moet nu over 3 weken weer komen.

Hoe verklaren jullie die lichte positieve testen van twee weken terug ? Kan het dat ik mijn eisprong toevallig heb opgespoord met een zwangerschapstest op dat moment ? De streepjes waren ook echt mega licht..

En kan ik het positief in zien dat ik nu wel een knaltest heb maar er nog totaal niks zichtbaar is van een zwangerschap ?

Word erg onzeker zo door alles !
    Alvast erg bedankt..

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Ik weet niet hoe dat kan komen met een test helaas. Ze zijn niet allen even betrouwbAar misschien.
    Het is normaal dat je nog niets ziet op een echo. Dat kan echt pas tussen 5 en 6 weken vaginaal, en dan nog heeft het niet echt zin omdat de miskraampiek tussen 7-8 weken is. Een echo zo vroeg heb je dus niets aan

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina