afwachten ..!?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Marie86, Apr 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marie86

Marie86 Actief lid

Jan 2, 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Vandaag 1 dag na nod. Vanochtend getest en negatief. Nou moet ik er wel bij vertellen dat ik een regelmatige cyclus had van 29 dagen die deze maand verkort werd naar 25 dagen. Volgens deze 25 dagen zou ik gister mijn nod hebben maar nog geen duivels te bekennen. Zou het ook zo kunnen zijn dat als ik naar me langste cyclus kijk mijn nod miss opschuift naar 29 april? Dan ga ik namelijk uit van 29 dagen. Ga er wel vanuit dat ik niet zwanger ben, dan had ik dat volgens mij wel al op de test van vanochtend moeten zien of ben ik te voorbarig?

2. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Je cyclus kan indd langer zijn dan je zelf verwacht! Vrouwen lichamen kunnen nou eenmaal ons voor de gek houden! Helaas.. :p
    En je kunt daarom nog steeds wel zwanger zijn hoor! Er zijn meiden die na hun NOD pas positief testen! Ik hoop het voor je, succes!

3. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

Jan 16, 2014
    4,685
    0
    36
    Ik weet niet hoe lang je al gestopt bent met de pil, maar idd een langere cyclus kan zomaar. Ik had de ronde dat ik zwanger bleek een cyclus van 6 weken ipv 4. Dus je lichaam kan zomaar ineens veranderen en de cyclus aanpassen.

Succes..!!

4. Marie86

Marie86 Actief lid

Jan 2, 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 3 jaar geleden bevallen van mijn 2e dochter en sinds die tijd heb ik geen pil meer geslikt dus daar kan het niet aan liggen. Zit niks anders op dan nog steeds af te wachten haha zo moeilijk.

Share This Page