Hoi Dames, Vraagje.. Mijn NOD is morgen, maar kon het niet laten om vandaag toch een test te doen.... Negatief.. Ik zag wel waar het streepje eigenlijk moest komen te staan en moest hem goed in het licht houden. Maar mijn vriend zag hem niet. Misschien wilde ik ook te graag een streepje zien Dus ik beschouw hem als negatief. Mijn langste cyclus die ik heb gehad was 29 dagen, verder altijd 27/28 dagen gehad. En heb nu dus op dag 26 getest.. Wat denken jullie? Heb ik nog hoop of zal ik dan echt wel een duidelijker streepje moeten zien? (m'n banner klopt niet helemaal) Wie van jullie heeft negatief getest 1 dag voor NOD maar was achteraf toch zwanger?
Haha dat ken ik! Ik zie een streepje en me vriend zei je bent gek Was uiteindelijk toch niks. Ik heb bij de 2de x 4 dagen na mijn NOD pas positief getest terwijl ik steeds bleef testen en allemaal negatief en de laatste x teste ik 4 dagen met clearblue voor mijn NOD: negatief en op mijn NOD zelf een heel licht streepje.
Niet getest voor nod maar OP nod was de streep extreem licht dus waarschijnlijk wassie afwezig de dag ervoor.
Deze maand heb ik op nod getest en ik dacht een streepje te zien, maar mijn man zag niks. 2 dagen later toch een duidelijk streepje en positief!
Ik denk dat je toch moet wachten met testen NA je NOD voor echt goede duidelijke testen. Ik ben deze ronde zwanger geraakt, en heb pas voor het eerst getest toen ik 4 dagen over tijd was. Ik werd elke keer zo teleurgesteld door alle witte testen .. dus je kan beter gewoon over een paar dagen nog een keer testen als je niet ongesteld wordt. Je kan er nu toch niks meer aan doen ; je bent toch zwanger, of niet. Hoevaak je ook test hihi Veel succes!
Ik had zelfs met zo'n hele vroege test getest. Die je 4 dagen voor NOD kunt gebruiken. Was negatief. 2 dagen later.. Toch zwanger!! Dus er is nog hoop. Ik had ook heel erg het gevoel dat ik ongesteld zou worden maar niks :-D
Hoop is er altijd nog zolang je ongie niet komt! Ik testte deze keer pas 6 dagen na nod heel licht positief. Weet nooit wanneer mijn eisprong is dus die zal wel een keer wat later zijn geweest. Succes met het in spanning zitten tot je wat meer weet!