bruinverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by cakeje34, May 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cakeje34

cakeje34 Actief lid

Nov 7, 2012
    237
    0
    0
    #1 cakeje34, May 3, 2014
    Last edited: May 3, 2014
    Hallo,

11 april is mijn laatste menstruatie geweest en 14 april heb ik een laproscopie gehad waarbij ze mijn eilijder hebben door gespoten om te kijken of hij open was.
    alles is goed gegaan en er was gelukkig niks te zien.
    Ik gebruik digitale ovulatietesten en ik teste 27 april positief.
    nu sinds 3 dagen ( dag 20 van de cyclus begonnen) heb ik wat bruinig ( net zo'n foudation-creme) verlies, maar vandaag heb ik al 2 keer een slijmslierd bloed gehad, en alleen maar bij het afvegen op het toilet. en ik ben al een paar dagen heel erg moe.
    zou dit kunnen betekenen dat het raak is, en dat het een innesteling is.
    ik kan pas de 11de testen aangezien ik een regelmatige cyclus heb van 30 dagen.

lieve groet cakeje

2. Gea T

Gea T Actief lid

Jun 26, 2013
    445
    0
    0
    Hallo Cakeje,

Het is moeilijk te zeggen. Het zou inderdaad kunnen dat het om een innestelingsbloeding gaat. Maar het kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben zoals bijvoorbeeld een contactbloeding (bloeding die optreedt wanneer er een bloedvaatje springt in de baarmoedermond). Dus helaas zal je echt de test af moeten wachten om hier meer uitsluitsel over te krijgen.
    Slik je foliumzuur?

Groetjes Gea

3. cakeje34

cakeje34 Actief lid

Nov 7, 2012
    237
    0
    0
    ja ik slik foliumzuur,
    het bruin slijm en rood slijm is nu 6 dagen aan de gang, niet constant maar word er erg onzeker van
    29 alril heb ik een flinke steek links onderin mijn buik gehad waardoor ik echt ff moest stoppen met lopen en de 30 is dat bruin/rood verlies gekomen :(

groet cakeje

Share This Page