Hoi meiden, Ik had 31 augustus een positieve ovulatietest. Op die dag ook geklust (de dag ervoor ook). Gisteren nog een test gedaan en daar stond nog wel een streepje op, maar lang niet meer zo duidelijk als de 31ste. Dat betekend dus dat mijn eitje 31-8 op 1-9 gesprongen is toch? Nu heb ik sinds vandaag een heeeeel piep klein beetje bruinverlies.. Soort van kleine zeer korte dunne sliertjes (sorry voor de details). Wat kan dit betekenen Dit is toch veeeeels te vroeg voor de voortekenen van een menstruatie Liefs, LizzyLynn
Ik had rond mijn innesteling bruinverlies. De innesteling vind doorgaans 7 dagen na de eisprong plaats maar ik heb ook wel eens gelezen dat deze al 3 dagen na de eisprong plaats vond. Dus als je op 31-08 je ei zou hebben gehad zou dit best al kunnen! Toch krijg je pas echt duidelijkheid rond je NOD..lastig he, dat wachten?!
Ik vind het zeker lastig Alleen nu is alles nog best onbekend voor mij.. als je al wat langer bezig bent dan herken je misschien wat symptomen van je lichaam...
ovulatiebloeding klinkt logischer denk ik, of wat geraakt met sex? als je de 31ste een pos ovulatietest had, is je eitje gister of vandaag gesprongen dus een innesteling.. lijkt me veel te vroeg. Vandaag zou je op zijn vroegst op 1DPO zitten .
Na een positieve ovulatietest springt je ei binnen 24 tot 48 uur. Het zou dus een ovulatiebloeding kunnen zijn.
haha dat valt wel mee! Lichaam is goed in het vertonen van elke paar maanden weer nieuwe dingen . Denk je net dat je weet hoe het zit.. verrassing
Ik lees al een paar maanden mee op dit forum, maar over een ovulatiebloeding heb ik nog nooit iets gelezen Kan iemand me hier iets meer over vertellen? En het zegt het al ergens iets over? Pffff sorry hoor voor al mijn vragen
het zegt niks betekend dat bij de eisprong ergens een bloedvaatje is geknapt. Of wel door sex, of door springen van het ei. kan niks kwaad, betekend ook niks https://www.gezondvgz.nl/%7B61816050-ab97-45ba-ba95-482156e7a219%7D