wil er aub iemand helpen:(

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bloem22, 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem22

    bloem22 Nieuw lid

    20 aug 2007
    3
    0
    0
    Hallo allemaal,

    ik heb een vraag,
    ik ben op 7 aug voor het laatst ongi geworden (klopt volgens telling).. daarvoor gemeenschap gehad met mijn vriend.. niet lachen aub maar we hebben niet echt gemeenschap gehad ik had me onderbroek nog aan (hij niet) hij was wel gekomen......ik heb op internet gelezen dat het wel kan dat er sperma binnen kan komen (sexwoordenboek.nl) in ieder geval, na mijn menstruatie die normaal is verlopen voel ik me echt raar.. buikpijn (steken) koppijn vage misselijkheid en geen honger.. ik ben zo bang! heb ook gelezen dat het juist komt doordat je bang bent al die dingen gaat voelen:S ik zit echt niet te wachten op een zwangerschap.. maar doordat ik heb gelezen op internet dat het wel kan ben ik echt bang... en nog iets belangrijks na mijn menstruatie heb ik geen gemeenschap meer gehad.. (vriend in buitenland) over ongv 1,5 week moet ik weer ongesteld worden dus ik zit nu als een gek te wachten!

    klinkt gek allemaal he maar ben zo bang... hoop dat iemand op een serieuze manier antwoord wil geven..

    groetjes..
     
  2. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tja, pin me er niet op vast. Ik weet het natuurlijk ook niet zeker.
    Maar je bent dus na de "gemeenschap" ongesteld geworden.
    Die menstruatie was net als gewoon, dus niet veel minder, of korter.
    Dan lijkt het me niet dat je zwanger bent.
    Groetjes bolbuikje!
     
  3. bloem22

    bloem22 Nieuw lid

    20 aug 2007
    3
    0
    0
    ja mijn menstruatie was gewoon normaal.. 5 dagen zoals altijd.. maar nu al die klachten ik snap er niks van!
     
  4. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Als je je broekje nog aan had en hij niet bij je is binnen gekomen lijkt het me onwaarschijnlijk dat je daar van zwanger zou kunnen raken eerlijk gezegd.
     
  5. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Was idd mijn gedachte ook, en zeker omdat bloem erna nog ongesteld is geworden.
    Maarja, het zou natuurlijk altijd kunnen. Ook al lijkt het na aanleiding van het verhaal erg onwaarschijnlijk.
     
  6. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Meisje, meisje, meisje..als jij je onderbroekje nog aan had moet deze wel van hele slechte kwaliteit zijn geweest (bijvoorbeeld een gat erin) wil je hier zwanger van kunnen raken..

    Ik zou me geen zorgen maken..
     
  7. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    :) x 100!
     
  8. Emma23

    Emma23 Lid

    9 aug 2007
    47
    0
    0
    Ik denk dat je klachten komen door het feit dat je je nu druk maakt om een eventuele zwangerschap (al ben ik ook geen dokter natuurlijk :)). Ik zou je niet al te druk maken als ik jou was.

    Veel succes!
     
  9. galupy

    galupy Lid

    16 aug 2007
    7
    0
    0
    Hoi Bloem,

    Ik ben het eens met de anderen. Hij is niet in je klaargekomen waardoor de kans op een zwangerschap minimaal is. Ik heb gelezen dat een zaadcel buiten de baarmoederhals geen kans van leven heeft. Daarnaast ben je gewoon ongesteld geworden.
    Ik ben zelf ongeveer 5 dagen over tijd geweest en ik heb me ontzettend rot gevoeld, echt waar! Ik dacht ook van o ik ben toch niet zwanger. Van anderen kreeg ik ook te horen dat je gevoel een groot effect heeft op je lichaam en dat dus door alle spanningen je menstruatie kan uitblijven. Dit was dus bij mij ook het geval. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Heb je het ook al met je vriend besproken? Hoe denkt hij er over. Ik vond het heel fijn om met hem te kunnen praten hierover.
    Ik wens je heel veel sterkte en als wij zijn er allemaal voor elkaar (dat heb ik in ieder geval op dit forum heel goed gemerkt :D:D:D)

    Groetjes Henriƫt
     
  10. bloem22

    bloem22 Nieuw lid

    20 aug 2007
    3
    0
    0
    hey allemaal,

    dankje voor de reacties.. ik hoop dat het echt zo is wat jullie zeggen en dat ik me geen zorgen hoef te maken maar dat is toch moeilijk.. vandaag voelde ik me weer vet rot.. ik denk aan niets anders! Me moeder zegt zijn je darmen daardoor kun je ook misselijk voelen en koppijn hebben (darmen werken sinds terugkomst vakantie vorige week beetje raar)weinig naar wc en geen zin in eten ontlasting heeeeeeeeel verschillend

    Henriette:

    ik ben gelukkig nog niet overtijd ben op tijd ongesteld geworden en moet nu weer de 3e volgens mijn telling..Ik heb het aan me vriend verteld maar hij denkt dat ik me veel te druk maak en teveel mee bezig ben.. en zegt dat het ook niet kan maar ik weet niet.. hoop dat het zo is.. ben alsnog bang.

    maar dus het is niet mogelijk, ik heb naar mijn ongesteldheid verder geen gemeenschap gehad maar een vriendin die ik sprak die zei dat het alsnog wel kan want 2 weken voor je menstruatie is het al bezig met eitjes aanmaken blabla.. en dan is je menstruatie ook al bezig zonder dat je het merkt.. dus ben alsnog ongesteld geworden volgens haar, maar kan toch zwanger zijn..

    ik vind het zelf raar klinken en heb haar geen gelijk gegeven maar toch ben ik bang ben pas blij als ik ongesteld ben hoop het echt op 3 sept moet ik worden.. dusssssssss

    :( radeloos
     
  11. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoi hoi,

    Het moet wel heeel raar lopen wil je zwanger zijn van die keer.. dan moet het zaad door je ondergoed heen gegaan zijn bij je naar binnen en je moet dan net een ei hebben gehad... en dat op een dag voor je ongi.. ik zou er vanuit gaan dat het niet zo is en anders kun je voor de zekerheid altijd nog een morning after pil vragen aan je HA als je er zeker van wilt zijn.... maar ik denk dat je HA hetzelfde zegt als wij allemaal!

    Succes en maak je niet te druk (makkelijker gezegd als gedaan, dat weet ik)

    Liefs Gina
     
  12. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    De kans dat je zwanger bent lijkt me nihil... Is praktisch onmogelijk zoals velen al hierboven hebben vermeld.
     
  13. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Misschien is het handig als je eens op internet opzoekt hoe een cyclus in elkaar zit.
    Stel dat je altijd om de 28 dagen ongesteld word dan heb je ongeveer 14 dagen nadat je ongesteld bent een eitje dat er voor zorgt dat je vruchtbaar bent en dus zwanger kan raken.
    Dit eitje leeft ongeveer 12 tot 24 uur en sterft daarna af. Wanneer je dus sex hebt nadat dat eitje is afgestorven kan je niet meer bevrucht worden en dus ook niet zwanger worden.
    Aangezien jij vlak voor je menstruatie sex hebt gehad had je zeer maar dan ook zeer waarschijnlijk geen vruchtbaar eitje meer( bijna onmogelijk).
    Daarbij word je elke maand ongesteld om de niet bevruchte eicel en nog wat andere dingen die daar bij horen uit je lichaam te drijven zodat je de maand daar op weer met een "schone lei"begint om bevrucht te kunnen worden.
    Tel daarbij op dat hij niet in je is klaargekomen kan ik me absoluut niet voorstellen dat je zwanger bent.
    Mocht je nu toch nog twijfelen doe dan maar even een testje. Ik durf te wedden dat die gewoon negatief aangeeft.
     
  14. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hier ben ik het helemaal mee eens!

    t lijkt me superonwaarschijnlijk dat je zwanger zou zijn, maar ja, je weet maar nooit.
     

Deel Deze Pagina