Hallo dames, Ik zit nu in ronde 11 om zwanger te worden en heb al 1 keer helaas miskraam gehad we zijn ook net begonnen met een behandeling bij de gynaecoloog voor hulp. Maar weet niet of me lichaam me nu voor de gek houd want ben elke dag heel erg misselijk en licht in me hoofd zo erg dat ik bijna om val. Eet ook erg veel en ik heb op mijn tepels meer van die witte bultjes zitten dan normaal. Mijn menstruatie is ook erg onregelmatig maar als ik er van uit ga van 4weken moet ik volgende week woensdag ongesteld worden. Als ik morgen een test haal en donderdag 1 doe zou ik dan als het zo is al positief testen? Misschien dat iemand er ervaring mee heeft gehad met de kuren die ik ook heb? Groetjes!
Weet je of en wanneer je eisprong is geweest? Adh daar van kan je weten wanneer je zou kunnen testen. Ovulatietesten, temperaturen en/of cervixslijmstudie kunnen je hierbij helpen.
Nee heb echt geen idee ik voel ook niks en heb geen testen gebruikt of temperaturen omdat we eerste instantie de natuur de gang laten gaan..
Wij zijn ook een jaar bezig geweest om zwanger te worden heb in dat jaar wel 2 miskramen gehad. Terwijl ik al een gezonde zoon heb van 4 en van hem was ik wel gelijk zwanger. Maar in dit jaar heb ik vooral de laatste maanden elke maand gedacht dat ik zwanger was mijn lichaam hield me ook vaak voor de gek of t zat tussen m'n oren. En bij deze zwangerschap voelde ik helemaal niks! T is dat de test aangaf dat ik zwanger was anders had ik het echt niet gevoeld.. dus ik zou je zeker niet gek laten maken door de symptomen. Probeer het naast je neer te leggen dan gaan de weken ook sneller voorbij en voor je het weet kan je testen
In dat geval zou ik toch zeker een weekje wachten met testen en je inderdaad niet te veel proberen bezig te houden met symptomen (trust me, dan kan je jezelf helemaal gek maken.) Eerder testen maakt je niet meer of minder zwanger Maar het bijhouden van je eisprong helpt je toch wel een handje op weg.. Succes en ik ben benieuwd!
Dank jullie wel voor reacties ja ik moet me gedachten er maar van proberen af te zetten! En nee gebruik ik niet helemaal niks nog