Hallo, Ik ben momenteel 7 weken zwanger en sinds vanmiddag heb ik af en toe pijnlijke steken richting de liesstreek en dit vooral aan de rechterkant. Ik heb het ook als ik gewoon in de zetel lig, dus zonder plotse bewegingen. Is dit bandenpijn of wat kan dit zijn? Alvast bedankt voor je antwoord!
Goedenavond, hoe is het nu met de steken? Het kan heel goed komen door het groeien van de baarmoeder, waardoor de banden uitgerekt worden en steken veroorzaakt. Dit kan geen kwaad. Blijven de steken aanhouden, dan is het aan te raden extra onderzoek te laten doen. Er kan bijvoorbeeld sprake zijn van een cyste of dat het vruchtje niet op de juiste plek is ingenesteld ( tenzij je al een goede echo hebt gehad). Maar het hebben van af en toe steken kan echt geen kwaad. Succes! Groetjes Monique
Bedankt voor je antwoord, ik heb sinds dan geen steken meer gehad (tenzij heel af en toe). Heb reeds een goede echo gehad waardoor ik weet dat het vruchtje op een goeie plaats zit. Ben toch blij om te weten dat dit normaal is.