Bruinverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zeemeerminnetje, 25 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeemeerminnetje

6 mrt 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word er toch een beetje onzeker van, dus ik ben zoek naar antwoorden zoals "oooh, dat ik had ook..." :D

7 februari heb ik de laatste pil geslikt. 3 maart had ik het idee ongesteld te zijn (hetzij lichter en meer oud bloed) en dit hield 2 a 3 dagen aan. Sindsdien heb ik bruinverlies. Nu dus ruim 3 weken. Dus wie had dit ook en zegt dit wat over een al dan niet regelmatige cyclus krijgen? Ik weet helemaal niks over mijn cyclus. Jarenlang de pil geslikt en bij de vorige gelijk zwanger.

2. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn ongi na de x dat ik het werd omdat ik gestopt was met de pil was ook maar 3 dagen ipv 5 die ik met de pil had. Ook had ik meer oud bloed 1x savonds bbeetje stolsel maar verder bruin. Na de 3 dagen niks meer. ( hoop dat dat zo blijft ;))

3. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Bij mij liet de eerste menstruatie heel lang op zich wachten, toen wel veel "bruin verlies" gehad. Afgelopen maanden regelmatige cyclus zonder gehad maar deze maand laat ie nog even op zich wachten maar wel al week wat bruin/roze verlies. Kan je dus niet echt helpen maar volgens mij zegt het niet veel na stoppen met de pil.

4. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Administratief medewerker
    Flevoland
    Hoi, na het stoppen met de pil heb ik dat ook gehad. Ik had bruine afscheiding die eerste maand, maar werd daarna gewoon ongesteld.
    Momenteel ben ik al in ronde 8 en nog niet zwanger....
    Wel heb ik na de pil een regelmatig cyclus gehad, 28-31 dagen.
    Dit is de eerste ronde dat mijn lichaam van slag is, week voor NOD bruin verlies. Maar sinds vandaag wat rood bloed erbij... ben bang dat de ongi gewoon doorbreekt....Balen!!!!!!

Deel Deze Pagina