Hello meiden! moet toch ff van me aftikken hier, vrijdag/ zaterdag was me NOD ik kan altijd de klok erop gelijk zetten wanneer ik ongesteld moet worden, alleen nu blijft t uit maar wel de buikpijn alsof t elk moment gebeuren kan maar niet continue die menstruatie buikpijn. ook erg last van me borsten meer als ik normaal heb en sorry voor de info last van winderigheid en continue t gevoel hebben dat ik voor boodschap #2 naar de wc moet, test was zaterdag negatief, heb ik misschien te vroeg getest? of houd ik en me lichaam me voor de gek........
Het zit zeker in de lucht?! Zondag was mijn NOD en vandaag negatief getest! Snap der niks van!! Afwachten maar...
erg he en t voelt dubbel want t ene moment denk ik jup daar komt me maandeljkse ellende en t volgende moment weer helemaal niks geen menstruatie krampen.......... zit te denken er toch nog een testje aan te wagen eerlijk gezegd.
Ben er zelf niet veel mee bezig op het moment, maar vind het gewoon vervelend dat ik niet ongesteld wordt, maar ook niet zwanger ben! Grrr... Dat frustreert me
vanmorgen toch nog een test gedaan weer negatief maar ook nog niet ongesteld t blijft verder t zelfde af en toe menstruatie krampen en gevoelige borsten ik zie wel wat er van komt
Succes dames. Altijd vervelend die onzekerheid. Hopelijk is er voor jullie beiden snel goed nieuws te melden.
is zeker vervelend loeske heb nu ook echt t gevoel word nu nog liever ongesteld dan weet je waar je aan toe bent misschien een rare gedachte....
zaterdag was ook toevallig mijn NOD. Gister een test gedaan... En een klein tuurstreepje.(IK zag het, mijn vriend niet.. die verklaarde me voor gek) Loop de hele dag al gestrest rond... En maar een test bijgehaald. Morgen ronde 2. Ben ergens ook teleurgesteld , bang dat hij morgen ook neg geeft..
Ik ken de frugstratie, ook alles wat erop wijst hoge temp alles ma had neg test zaterdag. zoh makkelijker zijn dat er op zijn minst het een of het ander dr zou zijn he.
ik ga niet meer testen tot t weekend. elke x als ik naar de wc ga denk ik zal t wel of zal t niet...... duim voor jullie dames! en hoop dat je vriend ongelijk had