nou dat is mijn vraag! We willen naar centerparks in januari ong. en hoorde dat bij die felitas een kortingsbon zit doe wel de moeite waard zou moeten zijn?! en als je bevallen bent wat voor dozen krijg je dan nog meer en wanneer? wil natuurlijk niks mis lopen he..
Hoi Pollewop. Bij mij is de vrouw van felicitas al geweest, toen was Jarno ongeveer 7 weken. Ze bellen van te voren wel voor een afspraak. Hoe vroeger je je vakantie boekt, hoe meer korting je krijgt bij Center Parcs. Verder heb ik nog geen dozen ofzo ontvangen. Maar als het goed is krijg ik binnenkort bericht van Prenatal om de doos op te halen. Verder zou ik niet weten wat je allemaal nog gratis krijgt. Je kan wel een gratis mutsje krijgen, zie www.rainbowbabies.nl Groetjes Miep
felicitas gaat uit van de etos doos, en ik had die vrouw vrij vroeg na de bevalling op de stoep, je moet dan perse in een bepaalde tijd boeken bij cp, en ff offtopic, ik wil nooit meer zo'n vrouw op bezoek! zo, dat lucht op haha die bon kreeg ik van prenetal ong toen elijah drie maand was... was trouwens een leuke doos
Gisteren is die vrouw van Felicitas hier geweest en bij de volgende hoeft ze inderdaad ook niet meer te komen. Het is vooral een verkoopgesprek. Abonnement op dit blad, op dat blad, aantal boekenseries, enz. Qua inhoud was het niet echt de moeite waard.
Plus Supermarkt (boodschappen ter waarde van 40,-), tegen inlevering van geboortekaartje binnen 1 maand, mits je in folderversprediningsgebeid woont C1000-doos(boodschappen ter waarde van 25,-), tegen inlevering van geboortekaartje binnen 2 maanden na geboorte, mits je in folderverspreidingsgebied woont Prenatal 3 maanden na de geboorte Felicitas Vorige week maandag geweest, Ruben was toen 7 weken oud. Kortingen Center Parcs (heb het even opgezocht voor je) >9 maanden voor aankomst 37% korting >6 maanden voor aankomst 29% korting >3 maanden voor aankomst 25% korting <3maanden voor aankomst 21% korting[/i] Kortingen zijn niet geldig in vakantieperioden. Geldig voor alle cottagetypen behalve 10 en 12 persoons en de 2- en 6 persoonsVIP. Kan je niet beter naar Landal gaan ofzo, is veel goedkoper als Center Parcs. Wij hebben een weekendje weg geboekt voor november voor 99,- voor een 4persoonshuisje. Liefs, Tanya