Zijn dit zwangerschapssymptomen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by laurazoey, Jun 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Auw auw! Heb al een paar dagen last van steekjes in mn schaamstreek. Het rare is dat ik nu naast de steekjes daar ook steekjes heb in mn borsten.
    Heb lage rugpijn en zit onder de puistjes.
    Het viel mijn vriendop dat mijn tepels bijna de hele tijd stijf zijn. Daardoor ook wat gevoelig.
    Mijn verwachte nod is maandag 6 juli pas.
    Het lijkt mij te vroeg voor menstruatie symptomen maar ben benieuwd wat de ervaringen hier zijn :)

2. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Het is dan nog erg vroeg voor symptomen want mocht er sprake zijn van een zwangerschap dan is de innesteling nu pas bezig. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Zou alleen het onderwerp even veranderen. Als iedereen ....... in gaat vullen wordt het forum wel erg onduidelijk.

3. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Dank. Dit onderwerp is duidelijker :D

4. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Het is inderdaad wel vroeg, maar je weet nooit.
    Madelie, ik zie je banner. Wat naar zeg :(

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Ow ik dacht op 9 dpo kan dat wel omdat sommigen op 10 dpo al positief testen.
    Nou goed ik wacht het even af :)

6. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Mijn eisprong was vrijdag (voelde en merkte ik) en ik zie vanochtend een melkachtige, vloeibare afscheiding. Ik wist niet wat het was, dus ik heb het gegoogled, en daar komt uit dat het een symptoom is dat al een paar dagen na de bevruchting kan optreden. Ik ben dus heel benieuwd, maar verwacht niks ;)

7. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    ik had het begin deze week al hoor, reuk was veel beter, borsten erg gevoelig en zoals je weet had ik gisteren een licht streepje op de test! ik heb wel gewacht to vlakbij nod om teleurstellingen te voorkomen! ik duim voor je!

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Ja ik ga zoiezo nig niet testen voor nod :)

Share This Page