Jawel... Daar ben ik weer. Vanmiddag ontdekte ik tijdens het toiletbezoek wederom wat bloed na het afvegen. Het leek oranje/roze dus absoluut niet heftig. Ik Stond vanochtend op met een weeïg gevoel in de onderbuik, maar aangezien ik de laatste dagen ook last van de darmen heb, gaf ik het daar de schuld aan. Nu twijfel ik... Zoals het lijkt heb ik vorig weekend mijn eisprong gehad op dag 12 of 13 van mijn cyclus . Ik let altijd op mijn slijm en aan de hand daarvan kan ik meestal van een eisprong uit gaan. Nu zit ik op cyclusdag 20. Tja... En waarom plaats ik dit eigenlijk? Zoals jullie aan mijn onderschrift kunnen zien heb ik zo'n wisselende cyclus dat ik bang ben dat ik nu op dag 20 ineens ongesteld ga worden. En ik moest dit toch even kwijt, want het maakt me onzeker. Ik werd zelfs even verdrietig toen ik de oranje/roze afscheiding zag omdat ik gewoon telkens niets zeker ben. En vooral deze ronde lijkt alles een beetje vreemd te zijn. Vorig weekend merkte ik ook al een beetje bloed op, heb toen ook een topic geopend en waarschijnlijk is dat te linken aan een eisprong bloeding. Maar nu weer die rare afscheiding snap ik niks van. Beeeeh.... Zo, moest ff het ei kwijt.
Hoi Evy, Fijn hè? Hoe je eigen lijf je stapelgek kan maken? Gezien je cyclus, zou het ook zomaar een innestelings bloeding kunnen zijn! Ik hoop het voor je. En sterkte met afwachten! Dat is in veel gevallen het enige wat je kan!
Nou zoals het nu lijkt is er toch een menstruatie doorgebroken. Tenminste... Ik geloof dat bij een innesteling het bloeden toch niet erger moet worden ? Heb voor de zekerheid een tampon in gebracht (sorry voor het detail). Als het morgen niet over is wil ik toch eens bij de huisarts vragen voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Misschien kunnen ze eens bekijken of de boel wel in orde is van binnen. Anders zou het betekenen dat ik nu 19 dagen na mijn vorige menstruatie alweer een menstruatie heb..
Vervelend evy, misschien de aankomende rondes temperaturen ? Ik weet niet hoe snel jouw huisarts je door stuurt namelijk. Succes, hopelijk is het niet eens nodig Ik heb overigens vanaf week 5 tot 10 bloedverlies gehad, wisselende hoeveelheden.
Ik tel het maar mee als een menstruatie. Bloed best heftig vind ik zelf en had ook buikpijn. Heb geloof ik nog nooit een cyclus van 19 dagen gehad