Bruinverlies

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Spectre, 9 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.818
    18.533
    113
    Vrouw
    Hoi meiden,

Ik zal vast niet de enige onzekere dame hier zijn, ik probeer zo veel mogelijk te genieten, maar soms slaat de onzekerheid weer toe.. zoals vanochtend.
    Afgelopen dagen wat bruinverlies gehad, vanochtend ook. Ik wil vandaag de verloskundige bellen voor een eerste afspraak. Had nog 2 testen liggen dus om m'n onzekerheid weg te nemen getest... wat vinden jullie? Moet ik me zorgen maken of niet?

Bijgevoegde bestanden:

2. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Goedemorgen Spectre,

Ik heb gisteren pas positief getest, maar ook met een heel klein beetje bruinverlies. Is echt minimaal en ik lees overal zolang er geen krampen bij zitten en het niet heftig helderrood wordt, het geen kwaad kan.
    Volgens mij zien je testen er goed uit. Ik zou gewoon de vk bellen en die kan je misschien ook wat meer geruststellen?

3. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Een beetje bruinverlies is opzich niet erg, zelf een klein beetje rood kan voorkomen, heb bij mijn zwangerschap van mn zoontje ook de eerste weken wat bruinverlies gehad maar alles ging goed, er loopt nu een grote knul van 3 rond. Als het nu steeds meer, donkerder en roder gaat worden en je krijgt er buikpijn bij wordt het verhaal wat anders, bij mij ging het toen mis. Maar er zijn ook vrouwen waarbij het niet mis gaat bij rood bloedverlies. Succes en gefeliciteerd natuurlijk!

4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.818
    18.533
    113
    Vrouw
    Bedankt beiden.. foto is een beetje onduidelijk geworden want ik moest hem verkleinen 😐 heb geen krampen maar ook geen klachten. Ik ga vandaag de verloskundige bellen en hoop dat m'n onzekerheid dan wat wordt weggenomen. Je weet toch niet hoe het loopt en er is ook weinig aan te doen...
    Jij ook gefeliciteerd Pandabeer87

5. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Ziet er toch goed uit! Gefeliciteerd. Zolang je geen helder rood bloed hebt en geen krampen gaat het goed. Spannend he!

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.818
    18.533
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd! 👶
    Ja vind het echt spannend.. heb vanochtend voor het eerst de verloskundige gebeld en die zegt hetzelfde. 4 juli intake gesprek :)

7. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Ik ben nu 10 weken zwanger en heb sinds mijn 7e week bloedverlies.. begon bruin.. daarna een keer fel rood dus toen dacht ik dat het gedaan was.. daarna weer bruin en nu is het weg. De echos zien er prima uit bij mij. Zolang er inderdaad geen krampen bij komen kan het meestal geen kwaad. Maar ik begrijp dat je er onzeker van word.. :)

8. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Dankjewel nog! En ik heb ook vanmorgen gebeld, ik mag 5 juli en dan ook meteen een echo :)
    Spannend allemaal he

9. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Je testen zien er goed uit!
    Heb zelf een miskraam gehad, maar toen had ik heel erg krampen en was er ook echt beroerd van! Dus denk zolang het alleen een beetje bruin is dat t niet erg is! Geniet van jr zwangerschap:)

10. ffff

ffff Bekend lid

9 okt 2012
    911
    545
    93
    Ik heb al 6 weken af en aan bruinverlies en toch gaat het helemaal prima daarbinnen! Maak me er soms ook zorgen om hoor, maar het lijkt niets te zeggen over het 'succes' van je zwangerschap ;)

11. Floorriieejj

Floorriieejj Actief lid

25 mei 2016
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook al een tijdje last vn bruinverlies, elke dag. Maar net een echo gehad en alles groeit zoals het hoort! Hoeft dus helemaal niets te zeggen.

12. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.818
    18.533
    113
    Vrouw
    Dankjewel meiden... heeft me wel wat gerust gesteld :)
    Zit niks anders op dan af te wachten en ben toch ook wel aan het genieten hoor en alvast rondkijken op internet naar leuke spulletjes :D dat is toch ook wel een fijne afleiding

13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.818
    18.533
    113
    Vrouw
    Ohh fijn! Ik krijg ook al eerder een brief om een afspraak te maken voor een echo dus misschien kan dat al eerder dan de 4e..
    Zeker spannend!! Het is ook echt bijzonder, en nog een beetje onwerkelijk nu.. maar zo gewenst :)

14. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Hier al vanaf week 7 bruinbloed verlies. Bij 11/12 weken zelfs drie keer fixe bloeding gehad waarbij ik echt liters helderrood bloed ben verloren. Had twee maanden daarvoor nog een miskraam gehad, toen heb ik niet zoveel bloed verloren.
    Ik kon me dus ook niet voorstellen dat het nog goed kon gaan deze keer.
    Inmiddels ben ik 18 weken zwanger van een tweeling en er is nog geen dag geweest waarbij ik geen bloedverlies heb gehad. En mijn twee beebjes doen het super!

Ik hoop dat het bij jou ook gewoon goed gaat. Het kan heel goed nog van de innesteling zijn hoor zo aan het begin van de zwangerschap. Dat zeiden ze bij mij tot 10 weken aan toe.
    Bij mij hebben ze niet echt een duidelijke reden kunnen vinden.
    Dus zolang je geen krampen hebt en je goed voelt niet te veel zorgen maken hoor.. Das niet goed voor je beebje!

15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.818
    18.533
    113
    Vrouw
    Dankjewel!! Fijn dat het goed gaat bij jou met de kleintjes :) Ik probeer me ook niet te druk te maken en de afgelopen dagen ging dat best aardig..had er geen last meer van.
    Maar nu net toch weer geschrokken omdat het wat donkerder was dan de vorige keer :(
    Heb wel heel de dag gewerkt en eigenlijk weinig rust gehad dus ik hoop dat het gewoon een vaatje was ofzo?
    Pfff misschien morgen maar de verloskundige bellen, zou zo graag willen weten of het goed zit :(

16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.818
    18.533
    113
    Vrouw
    Had nog 1 testje liggen en voelde me zo onzeker dat ik dacht ik doe die ene test nog :p
    En zie het resultaat... ben weer wat opgelucht

Bijgevoegde bestanden:

17. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

18. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Het bruinverlies herken ik, bij mij komt het na spanning op de baarmoederhals zoals bijv met ontlasten. Ik weet ook hoe dat komt, mijn bmh is nogal gevoelig en bloedt makkelijk. Wie weet is dat bij jou ook zo. Prachtige uitslagen hoor, zo mooi en duidelijk heb ik ze nog niet

19. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    @Spectre, Hoe is het met je?

20. Floorriieejj

Floorriieejj Actief lid

25 mei 2016
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens ook last van bruinverlies, vanochtend zelfs met stolsels. Maar volgens mijn gyn komt dit heel veel voor en hoef ik me er niet druk om te maken. Hij heeft vrouwen gezien die iedere dag tot ze bevallen zijn last hadden van bruinverlies.

Deel Deze Pagina