bruinverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door nique, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    Vandaag een echo laten maken omdat ik toch een beetje bruin ben verloren en erg onzeker was.
    Afgelopen ma had ik ineens geen zere tepels meer en voelde me ook anders.
    Het was nog wel erg vroeg maar de VK zei dat het al wel kon met zeven weken zwangerschap. Volgens mij was ik nog geen zeven weken in verwachting maar oké.

Helaas was er niets te zien behalve een eitje dat op springen stond? Ik begrijp het niet zo goed zwanger en een eitje? Dus halverweg mijn nieuwe cyclus?

De vrouw die de echo maakte zei wil je over twee nog een keer terug komen misschien ben je minder lang in verwachting dan we denken en is er nog niets te zien.

Ben nu toch wel onzeker weer dat ik niet meer zwanger ben omdat ik me weer anders voel maar hoe zit dat dan met dat eitje?

greetz Nique

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    He? wat vreemd?
    Je bent alleen maar een beetje bruin verloren?
    Dan kan dan bijna geen miskraam geweest zijn toch?

Pfff wat verwarrend? :confused:

3. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat is heel raar ja, ik kan er ook geen verklaring voor geven?

4. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    Ik begrijp het ook niet maar ik voel me toch echt anders dan een week geleden. Voel me ook echt niet meer zwanger.

Weet ook niet zo goed te verklaren dat mijn zwangerschap test afgelopen maandag een vette + gaf maar dat er toch een eitje zit.

Ben ik dan maar een paar dagen zwanger geweest?

Zit momenteel met best wel veel vragen. Zoals je weet had ik pas een late positieve test 9 dagen(19-4) naar NOD.(10-4). Afgelopen maandag nog maar eens een test gedaan om het zeker te weten.
    Di en woe dus een beetje bruinverlies??????

Raar allemaal

grnt Nique

5. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Sommige vrouwen kunnen terwijl ze al zwanger zijnnog een keer een eitje laten rijpen. En dan in een uitzonderlijk geval dus een tweeling krijgen.

Ik ken zulke vrouwen van nabij.
    Ik moet er wel bij zeggen dat het heel zeldzaam (maar wel erfelijk) is.

In ieder geval sterkte met je onzekerheid!!

Maris

6. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    Wat een apart verhaal. Wij hebben wel veel tweelingen in de familie van beide kanten maar dit?

grtn Nique

7. Nemo

Nemo Niet meer actief

nique wat verdrietig maar ook verwarrend !
    Je hebt nu een miskraam en je hebt nu een ei ?
    Lijkt mij heel dubbel.
    Ik wens je veel sterkte meid !!

8. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    haai nique ...hebben ze je verteld dat je een miskraam had of is dat iets wat je zelf vermoed ? en hoever denk je zelf dat je ongeveer zou zijn dan :oops: sorry voor de vervelende vragen ..maar zelf dacht ik dat een miskraam gepaard gaat met helder rood bloedverlies en krampen ...kl*te zeg dat het nu zo onzeker is ... :( weet wat het is om zo onzeker te zijn ...kop op meid
    liefs asjuh

9. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    Ze zagen op de echo niets maar ik denk zelf nog maar 4,5 weken te zijn (geweest) vanwege mijn late eisprong pas op 5 april.

Kan ik via mijn temp kaartje goed zien. Het kan dus een verklaring zijn dat ze daarom nog niets zien. Vandaar een tweede echo op 18-05-06.

Maar ik vermoed zelf dat het mis is omdat ik mijn tepels niet meer voel en steeds een beetje buikpijn (ongi) heb.

Best verwarrend

grtn Nique

10. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Nique, wat vervelend die onzekerheid.
    Ik weet niet of je af kunt gaan op syptomen van je lichaam.
    Ik weet dat ons kindje dood is, maar ik lijk nu steeds meer klachten van mijn borsten te krijgen.
    Ik ben benieuwd of dat afneemt na m`n curettage.
    Voor jou hoop ik, dat het toch nog goed komt.
    Liefs Hope

11. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    Hope:

Het beste is maar een beetje af te wachten 18-05-06 mag ik nog een echo laten maken maar verwacht hier maar niets van.
    Misschien laat ik nog eerst wel even bloed prikken daar kan je toch ook veel uit opmaken.
    Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte voor de komende tijd.

grtn Nique

12. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Dat afwachten is nou precies waar ik gek van wordt.
    Ik denk nog steeds dat ze zich vergissen, maar eigenlijk weet ik ook wel dat dat niet zo is.
    Ik krijg waarschijnlijk maandag as nog een echo, dan wordt nog een keer bevestigd dat het vruchtje niet leeft.
    Pijnlijk maar dat heb ik wel nodig om verder te kunnen, nu denk ik steeds dat het nog goed komt.
    Ik hoop dan ook na de curettage snel weer positief te kunnen zijn en hopelijk weer in verwachting te zullen raken.

Voor jou vooral veel sterkte op 18 mei. Ik denk aan je ( die dag had ik eigenlijk zelf m`n 1e echo, dus dat vergeet ik niet)

13. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    Heel veel sterkte maandag. Het is nog veel moeilijker als je er zelf nog steeds die lichamelijke klachten hebt dus ook het gevoel te hebben zwanger te zijn.
    Laat het nog even weten.

Morgen zal ik even met de HA en VK bellen om misschien bloed te prikken, dan heb ik ook meer zekerheid.
    Omdat ik zo sterk voel dat het niet goed zit heb ik gisteren een bedeltje gekocht voor mijn pandora armband met een sterretje. Dit om altijd een fysiek aandenken te hebben en te verwerken (gek)

Vandaag moeten we naar een feestje waar allemaal zwangere dames zijn 4 mnd 5 mnd 6 mnd leuk allemaal maar ik heb er eigenlijk best veel moeite mee.

Veel sterkte met wachten vandaag zorg dat je afleiding zoekt anders wordt je echt gek.

grtn Nique

14. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik wil je ook heel veel sterkte wensen. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! Liefs Jenny

Deel Deze Pagina