Echo geslachtsbepaling

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Inge1984, 19 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.800
    1.618
    113
    Gisteren hebben we met 16+2 een pretecho laten doen om het geslacht te bepalen. Volgens de echoscopiste krijgen we een meisje! Hartstikke leuk, het zit me alleen enorm dwars dat ik het zelf niet goed heb gezien. Bij mijn oudste was het onmiskenbaar een meid, maar dat was pas bij de 20 weken echo. En toen was het ook een echo recht tussen d'r benen. Nu dus niet.

Dus kunnen jullie me zeggen wat ik nou precies zie. Waar zie ik nu dat we er idd een meid bij krijgen? Zijn het die drie streepjes in het midden? Of heb ik uberhaupt geen foto meegekregen waarop het te zien is?

Bijgevoegde bestanden:

2. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Ik vind ze erg onduidelijk. Je hebt in ieder geval geen pottyshot meegekregen dus ik snap best dat je er zelf ook niet wijzer van wordt.

3. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.800
    1.618
    113
    Nee ze heeft ook helemaal geen pottyshot gemaakt. Ze zal het vast wel goed hebben gezien. Maar ben achteraf zo teleurgesteld over de echo dat ik het nog niet aandurf om te gaan shoppen. Wil eerst nog even met eigen ogen zien dat we er idd een meid bij krijgen.

4. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Waarom bel je de echoscopiste dan niet even om om duidelijkheid te vragen?

Geslacht kan ook anders bekeken worden dan via pottyshot.

5. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik zou ook bellen. En was het een speciale geslachtsecho? Want dan heb je er nog speciaal voor betaald ook en meestal is dat inclusief tenminste twee foto’s van het geslacht toch? Althans hier in de regio wel. Dus ik zou hier geen genoegen mee nemen ;).

6. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Ik kan het niet zien. Zijn allemaal van de zijkant... bij mijn 20-weken echo was duidelijk een "schildpadje" te zien, een jongen dus. Hier kun je niet tussen de benen kijken. Heel jammer. Ik zou gewoon eens bellen. Misschien kunnen ze t uitleggen en kun je erna lekker gaan winkelen.

7. Suusje27

Suusje27 Actief lid

19 aug 2013
    103
    32
    28
    Ik heb dat ook gehad bij onze geslachtsbepaling. De echoscopist wist zeker dat het een meisje was maar het lukte hem niet een mooi pottyshot te maken! Een week na de geslachtsbepaling begon het toch te knagen dat ik niet zo'n foto had. Heb contact met hem opgenomen en ik mocht een nieuwe afspraak maken. Binnen 5 minuten stonden we toen we buiten. Ze lag er goed voor en ik had mn pottyshot. Drie weken later nogmaals bevestigd een meisje met weer een mooie pottyshot bij de 20 weken echo.

Dus mijn advies: gewoon even contact opnemen met de echoscopist. Al is het voor je eigen gemoedsrust haha

8. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.800
    1.618
    113
    Allemaal bedankt voor jullie reactie! Naar aanleiding van jullie advies heb ik vanmorgen even gebeld. Haar reactie: Maar mevrouw dat doen we nooit. We maken alleen maar foto's van het gezichtje omdat je daar veel meer aan hebt. Verdere uitleg kon ze me ook niet geven.

Het komt er dus op neer dat ik pech heb. We zullen dus toch nog een paar weekjes geduld moeten hebben voor de definitieve bevestiging. Met 27 weken willen graag nog een 3D/4D echo laten maken, maar dat gaan we ergens anders doen!

9. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ik weet niet hoeveel je betaald hebt maar ik had nog een afspraak geëist of je geld terug.. Als ze het niet eens kunnen uitleggen hoe ze eraan komen zou ik het ook voor geen goud vertrouwen en vind ik persoonlijk best belachelijk! Zo kan ik nog echo's gaan maken bij wijze van :p

10. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dat is dus echt zonde van je geld en wat een nare reactie TS.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ehh wat. o_O Heel apart..

12. Dubbelfriss

Dubbelfriss Bekend lid

14 jul 2017
    582
    130
    43
    Vrouw
    Wat raar. Ik kreeg wel fotos mee van het geslacht. Wel bij de 20w echo, ze vroeg er zelfs om! Bij mijn eerste twijfelde ik ook omdat ik zelf niks zag.(meisje) nu een jongen en dat had ik zelf al gezien voordat ze het zei! Een piemeltje zie je vaak wel duidelijk .

Deel Deze Pagina