Al vanaf mogelijke innesteling misselijk

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MilouR, 20 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Hello ladiesss,

Ik wilde eerst gewoon afwachten, maar wil het nu toch even vragen :oops:...

Waarschijnlijk was mijn vorige eisprong vorige week donderdag. Sinds afgelopen dinsdagmiddag ben ik zo enorm veel misselijk! Verder heb ik geen klachten, ben ik niet verkouden en geen koorts. Een voedselvergiftiging zal het niet zijn, aangezien mijn man nergens last van heeft.

Maar zou het mogelijk zijn om al zo vroeg misselijk te zijn? Een innesteling is volgens vele sites pas na 6 dagen. Ik snap er de ballen van en ben bang dat mijn lichaam mij straks op het verkeerde spoor zet en valse hoop geeft o_O.

Naast misselijkheid heb ik woensdagochtend wel scherpe pijntjes in mijn buik gehad en ben ik de afgelopen twee dagen vrij moe geweest in de middag.

Herkent iemand dit? :oops:

2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ja, ik herken het, want ik heb het elke maand na mijn eisprong! ;) De kwaaltjes die je omschrijft worden veroorzaakt door progesteron, een hormoon dat standaard door je lichaam wordt aangemaakt in de luteale fase (de periode vanaf je eisprong tot aan je menstruatie). Hier valt nog niets uit af te leiden over een eventuele zwangerschap.

Hoelang zijn jullie al bezig voor een kindje? En heb je hiervoor hormonale anticonceptie gebruikt?

Chocoladetaart vindt dit leuk.
  3. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Komt inderdaad door progesteron. En vergeet niet, dat als je graag zwanger wilt worden, je ook onbewust dingen kunt gaan voelen. (Erg leuk, het vrouwenlichaam ;))

Wij zijn nu al een behoorlijke tijd bezig en ik heb ook al vanalles gevoeld, buikkrampen, steken, gevoelige borsten, misselijkheid, zelfs bandenpijn wat ik herkende van mijn vorige zwangerschappen.. als dat van een zwangerschap was gekomen dan had ik nu ondertussen een elftal gehad, bij wijze van :roflmao:

Succes en hopelijk snel een test met 2 mooie strepen voor je!

MilouR en nizzie86 vinden dit leuk.
  4. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reactie!

Ik gebruik al drie jaar zelf geen anticonceptie meer en deze kwaaltjes nog niet eerder gehad tussen eisprong en menstruatie. Wel veel honger hebben en hoofdpijn.

Maar in ieder geval duidelijk dat ik daar niet te veel op moet focussen en het ook andere dingen kan betekenen!

Mijn vorige zwangerschap had ik hele absurde klachten, dus kan het daar ook totaal niet mee vergelijken:$. Nu is het de eerste officiële ronde, (terwijl ik de maand ervoor ook wel tegen mijn man zei dat het nog wel even kon). Nu gaan we er samen voor!

Ik gooi het komende week nog maar even op griep of zo, verzacht een beetje :cool:. Zo'n denkbeeldig elftal is ook weer zo haha

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik herken het ook wel van sommige cycli dat ik dat na eisprong had (zonder zwanger te kunnen zijn).
    Maar... had het ook bij mij 2e en toen kwam het dus wel van zwangerschap ;). Werd misselijk vanaf dag 28 (1-2 dgn voor NOD dacht ik, gezien mijn regelmatige cyclus) en kreeg steeds meer kwaaltjes bij, voelde me zwanger, iedere dag een beetje meer. Toch werd de test pas positief op dag 40 (!) en ik ben bij termijnecho een week teruggezet. Vermoedelijk een late eisprong (evt met late innestelling) en als ik zo terug reken kreeg ik dus ongeveer een week na eisprong al last van misselijkheid.
    Ben helaas in die zwangerschap ook extreem misselijk gebleven tot de bevalling.

6. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Afgelopen 2 maanden vanaf 7 dpo misselijkheid vooral na koffie drinken en ik was beide maanden zwanger... alleen helaas hier wel 2x vroege miskraam.... bizar he dat het kan. Afgelopen maand hoefde ik daarvoor ook geen zwangerschapstest te doen ik wist al dat ik zwanger was 1 week voor NOD. Natuurlijk ter bevestiging wel getest.

7. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Misselijkheid duurde hier trouwens beide keren totdat het weer erg laag was. (Lees tuurstreepje).

8. toffepeer

toffepeer Bekend lid

14 feb 2017
    581
    258
    63
    Ik herken het ook, maar dan van de keer dat ik ook daadwerkelijk zwanger bleek te zijn! Bij niet zwanger zijn nooit ergens last van, nu echter al zo veel vage klachten, oa misselijk zijn idd dat ik de test meer deed ter bevestiging, ik wist het al! (en bleek toen pas 3 weken en 2 dagen te zijn...)

Helaas is het wel een symptoom waarmee het alle kanten op kan, ik duim voor je! :thumup:

MilouR vindt dit leuk.
  9. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb het ook gehad, deze zwangerschap! Reuk en misselijkheid kwamen echt al toen ik slechts 3w was. Ik had dus al esn goed vermoeden dat het gelukt was, verder nooit last van gehad namelijk.

MilouR vindt dit leuk.
  10. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Bedankt voor de reacties!

Hier heb ik geen idee wat er gaande is... Nog steeds misselijk, in de ochtenden en vaak in de namiddag weer o_O. Ik heb wel de early testen gedaan van Action, maar eigenlijk nog te vroeg. Dus allemaal wit.

Inmiddels voor de zesde dag op een rij misselijk:$. Of mijn lichaam houdt mij voor de gek, of er is meer aan de hand. Héél irritant.

P.s. mijn man vindt dat ik geen nieuwe test moet halen, maar denk dat ik zo stiekem naar Kruidvat ga voor de kv2v5 test, zoals deze in een ander topic werd aangeraden. Mijn NOD is donderdag/vrijdag

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als de misselijkheid sinds dinsdag (6 dpo) al door hcg veroorzaakt wordt, had je nu (11 dpo) echt al heel duidelijk positief moeten testen!

nizzie86 vindt dit leuk.
  12. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Ja, dat dacht ik dus ook al! Ook geen nieuwe test gehaald, maar het blijft gek :cool:.

13. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Ik had wel al een paar dagen na de eisprong dat ik snachts misselijk werd en regelmatig terug kwam. Ook veel last van mijn darmen. Ik testen wel al positief op 8dpo.

14. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @MilouR En, heb je nog getest?

Deel Deze Pagina