3.5 maand verschil met schoonzus!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 7Samantha7, 29 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Samantha7

20 apr 2007
    75
    0
    6
    me schoonzus is 4 maanden zwanger en ik bijna 5weken dus dat scheelt maar 3.5 maand ik vind het zo leuk nu kenne we samen winkelen (als ik wat veder ben) we hebben het haar al verteld ze vond het ook super zij krijgt een meid en ze heb al een meid dus ze hopen allemaal nou dat ik een jongetje krijg haha en anders gaan we op de meiden toer zij me schoonvader mij maakt het niks uit ben allang blij dat ik weer zwanger ben! :D

2. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    dat is ontzettend leuk he...
    ik heb het zelfde alleen dan met mijn nichtje en die is maar 4weken verder dan mij...
    best bijzonder want je kunt veel dingen delen met elkaar.
    en lekker samen zwangeren.

heel veel succes en geniet ervan!

groetjes marijke

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Toen ik zwanger was va daan was me schoonzusje zwanger daan en me neefje schelen 4 maanden nu is me andere schoonzusje zwanger en mag volgende maand bevallen zit er weer 4 maanden tussen. is wel leuk maar wil nog wel eens alleen zwanger willen zijn erg he

4. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik heb dat met mijn beste vriendin...
    Bij onze eerste was ik 4 maanden eerder uitgeteld, en nu is zij 8 Maart bevallen en verwachten wij over een week of 5 de tweede, zit dus 3 maanden tussen...
    Is erg leuk samen zwanger zijn...
    Alleen haar kleine vast houden valt niet mee mijn buik zit in de weg.. hahahaha.

Geniet ze van de zwangerschap samen...

Catheleine

5. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Leuk is dat he, samen zwanger zijn!
    Ik heb het met me eigen zus :) ! Zij is 14 weken verder dan mij en ze is op mijn verjaardag uitgerekend en ik rond haar verjaardag! Echte zussen zijn we geloof ik :) ! Voor haar is het de 2e en voor mij de 1e, vind het erg leuk en alles kan je echt delen dan! En onze moeder is helemaal in de wolken haha!

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Leuk he? Mijn schoonzusje en ik schelen 5 weken. We zijn gisteren voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest. Leuk om zoiets met haar te kunnen delen!

7. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Leuk is dat he!
    Ik heb het met mn zusje zij is 11w zwanger en ik 8w.
    Dus we schelen zo'n 3 weken.

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb het met beide schoonzusjes, de oudste uitgerekend in maart (en bevallen op de 25e) ik uitgerekend in juli en mijn andere schoonzusje is uitgerekend in oktober. De a.s. opa's en oma's hebben een druk maar geweldig jaar

9. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ook ik heb dat met mijn schoonzusje
    ik ben bijna 28 weken zwanger
    en zei is 16 weken zwanger

erg gezellig hoor hihi

10. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Mijn stiefzusje is 3 1/2 week verder als ik....echt super leuk!

Mijn vriendin is nu 26 weken zwanger dus 16 weken verder als ik...

11. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Ook mijn schoonzus en ik schelen 11 weken, en we wonen erg dichtbij elkaar, dus alleen maar leuk dat onze kindjes straks samen opgroeien. Mijn nichtje en ik schelen precies 4maanden en dat vind ik nu al bijna 25jaar erg leuk!

12. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Ik heb het met mijn buurvrouw (die tevens een collega en een goede vriendin is :p)

ik ben nu 15 weken en van de week wist ze mij te vertellen dat ze ook zwanger was. ze vermoed zelf dat ze een week of 7 - 8 is... het scheelt dus maar een maand of 2 :) ik vind het echt heeel leuk. ook aangezien zij al een aantal miskramen heeft gehad en eigenlijk heel moeilijk zwanger raakt!

13. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Ik ben samen met mijn nichtje zwanger!

Er zit 4 weken tussen en wij wonen vlak bij elkaar. Kunnen we samen vaak gaan wandelen als het mooi weer is :D

14. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hoi dames,

Ik heb het ook.... ben er net achter dat ik zwanger ben! hoera! Van de eerste.
    Mijn zusje is 15 augustus uitgerekend en mijn schoonzusje 15 juli. Ben zo happy!

Liefs,
    Sanne

15. dolfijntje1980

dolfijntje1980 Actief lid

23 okt 2007
    104
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben ook samen met mijn schoonzus zwanger. Bij ons is het verschil wel geteld een hele week.
    Daarnaast is mijn nichtje ook zwanger en dat verschil is twee weken.

Wordt een drukke tijd.

Groetjes
    Sil

16. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    mijn schoonzus en ik zijn ook beide zwanger het scheelt 4 weken precies zei is in juli uitgerekend en ik in augustus

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn zus en ik hebben elkaar precies afgelost. Toen zij beviel was ik net zwanger. Scheelt 9 maanden dus :) Kan ik wel allemaal dingetjes van haar overnemen. Ons kindje kan ook in de familiewieg. Die is dan weer beschikbaar!

18. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik geloof dat ik dan het kortste scheel met mijn schoonzusje. Zij is 27 oktober uitgerekend in de 31e oktober.

voor haar de 1e voor mij de 2e. erg spannend hoor deze tijd.

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    vriendinnetje en ik schelen 4 weken... ik sept zij okt. ik de 1e zij de 2e goede raadgever dus hihi

20. jamy

jamy Actief lid

7 aug 2007
    125
    0
    0
    enschede
    wat grappig allemaal en wat veel! MAar heb nog geen een gezien die zo kort als ons zit :D :D :D

Ik ben ook tegelijk met mijn schoonzusje zwanger en ik ben nu 37+3 en zij is vandaag 36+1!

Dus dat scheelt heel weinig :D

Deel Deze Pagina