tweede kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lucky, 25 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Zoals jullie kunnen zien ben ik nog niet zolang geleden moeder geworden van een geweldig lief zoontje. Nu willen wij nog graag een tweede, we willen dan niet te lang meer wachten omdat wij tien jaar met elkaar schelen. Zijn er moeders die ook na de eerste vrij snel zwanger raakten van de tweede en zo ja, kunnen jullie mij dan wat advies geven. We willen zo een beetje in september/oktober weer gaan proberen. Ik hoop wat te horen, groetjes lucky.

2. Hoi!

Onze meis was 6 maanden toen wij weer zwanger wilden worden. Het is in 1 keer gelukt en we verwachten zelfs een tweeling ;)
    Hou er rekening mee dat het wel wat zwaarder zal zijn. Esmée is nu bijna 15 maanden en gaat nu eindelijk lopen maar ik ben verre van mobiel. Heb deze laatste weken (over 2 weken krijg ik een keizersnede) veel hulp van mijn moeder omdat ik het anders niet red.
    Daarentegen vind ik het heerlijk dat ik straks 3 kids heb die bijna even oud zijn. Het eerste jaar zal afzien zijn maar als ze eenmaal een jaar zijn geweest en ze kunnen zichzelf beter vermaken dan is het supergenieten!
    Kortom, hou er rekening mee dat het zwaarder kan zijn (misschien voor jou helemaal niet...) maar ik kan het iedereen aanraden. Heerlijk :)

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel

Deel Deze Pagina