hallo allemaal ik ben zeer benieuwd of jullie mijn ervaring kennen of herkennen. het namelijk zo ik ben al 2 maanden niet ongesteld geweest, alleen de laatste keer heb ik wat bruinverlies gehad. Het leek totaal niet op mijn normale menstruatie en het was ook binnen een paar uur afgelopen. nu heb ik in die 1e maand getest en die was licht positief! Maar wat betekent dit bruinverlies? ik schrok er toch wel van
Bruinverlies heb ik ook gehad, wat het kan zijn, oud bloed. Heb het zelf ook 2 weken gehad. Gefeliciteerd met je zwangerschap
Het kan twee kanten op. In november 2006 was ik heel overtuigend zwanger. Echter, op de dag van mijn ongesteldheid kreeg ik wat bruinverlies. Het bleef ook elke dag een klein streepje bruin in mijn broek. De huisarts zei me geen zorgen te maken aangezien ik een baarmoedermond had die erg gevoelig was en snel bloedt. Een week erna een echo gehad en helaas was mijn vruchtje toen al niet meer verder ontwikkeld ( gestopt met ongeveer 4 weken, en ik zou zes moeten zijn). Vorig jaar helemaal geen klachten gehad. ( ebn die test gaf in het begin maar een heel klein streepje aan. Helaas ging mijn zwangerschap met 25 weken mis. ( te lage placenta) Nu in Januari weer zwanger geworden. Tot mijn schrik had ik even na mijn test een paar dagen bloedverlies. Ik mocht na twee weken een echo laten doen en daar klopte gewoon een hartje. Het bloedverlies is toen in tussentijd wel gestopt. Waarschijnlijk was het een innestelingsbloeding. Op week negen kreeg ik opeens een helderrode veeg in mijn broekje dat ok later weer bruin verlies was. Op de echo was een klein bloedinkje te zien bij het vruchtzakje. Het was even afwachten maar dit is vanzelf opgelost en was een week later al niet meer te zien. ( soms kun je maar beter niet zoveel echo's krijgen). Daarna heb ik ( tot nu toe) nooit meer bloedverlies gehad. Dus: bloedverlies is niet altijd een ongunstig teken. Het kan van alles zijn. En zoals je leest hebben er meer vrouwen last van. gr, Melissa73
Ik heb hier op het moment ook bruinverlies ben vandaag 1 dag overtijd. Heb twee dagen geleden een test gedaan en die was negatief. Normaal gesproken heb ik voor mijn ongi ook 1 a 2 dagen bruinverlies. Ben erg bang dat ik gewoon ongi ga worden en durf niet te testen omdat ik denk dat het geen zin heeft.
Ik heb vandaag en gisteren ook iets bruinverlies gehad, dacht eigenlijk dat ik ongesteld zou worden, maar het zet niet door en ik heb ook geen klachten ofzo. Wel heeft mijn eerste cyclus 92 dagen geduurd, ik zit nu op dag 18. Mocht ik een onregelmatige cyclus hebben, zou ik dan zwanger kunnen zijn en zou dit dan de innesteling kunnen zijn? Of is dat echt nog te vroeg?