Hebben jullie dit programma wel eens gezien... (te zien op discovery travel and living).... Ik zit elke keer weer met open mond te kijken hoe ver sommige ouders gaan in make-up, haarstukjes, super dure jurken, neptanden enz... verschrikkelijk... En dan ook nog beweren dat de kinderen het zelf graag willen terwijl de moeder ze zowat het podium moeten opduwen.... Wat is jullie mening?
Ik vind het echt zielig Ze doen net alsof hun kind niet mooi genoeg is zonder die make up en fratsen... Die krijgen echt een deuk in hun ego later, heel verkeerd zelfbeeld 'ze vindt het leuk om te doen hoor' uhhuh en daarom moet je ze bijna met een stok het podium op duwen??
Echt te erg vind ik het... Mijn vriend kan er al helemaal niet tegen en zapt t altijd snel weg, terwijl ik altijd wel even wil kijken.
Ik vind het verschrikkelijk. En toch kijk ik. Ik probeer nog altijd te snappen waarom ouders hun kinderen laten meedoen aan dit soort wedstrijden en nog meer, waarom ze zo verschrikkelijk ver gaan daar in. Spray tan, tanden bleken, haarstukjes, make up.
Vreselijk he.. Die kinderen zijn daar ook uren per week (per dag?!) mee bezig. Oefenen oefenen oefenen. Stel je voor dat je je niet perfect beweegt of gedraagt. Ik vind het echt erg om te zien maar kijk toch omdat ik het op een bizarre manier ook fascinerend vind.
Ik heb het nu ook een keer gezien en vind het gewoon zielig. Kindjes van nog geen jaar die nog niet kunnen lopen worden daar door de ouders in het ene jurkje na het andere jurkje gestopt en rond geshowd. en dan de kleren die de oudere kindjes aan hebben dat zou ik mijn dochtertje echt niet aandoen veels te bang dat er een of andere gek iets in zijn hoofd haalt daardoor. maar het komt op zaterdag om 9 uur dacht ik
Wat ik me ook afvroeg; komen er niet veel pedofielen op af op zo'n show? Want die kinderen worden echt zó volwassen uitgedost, ik krijg er vaak een heel naar gevoel bij als ze in bikini van die kushandjes naar het publiek geven. Brrr..
Ik vind het echt pure kindermishandeling. Die meisjes krijgen een volkomen verstoord zelfbeeld op deze manier, leren vooral dat ze niet zichzelf kunnen zijn, maar zich moeten presenteren met allerlei maniertjes die voor een volwassen vrouw al volkomen gestoord zijn, laat staan voor een klein meisje. Ik vind echt dat dat soort moeders uit de ouderlijke macht ontzet moeten worden en zwaar in therapie... Kijk er dus ook liever niet naar, maar once every while komt er in verschillende programma's wel eens iets dergelijks langs. Ik moet zeggen dat ik dan -als therapeut zijnde- wel weer gefascineerd ben door de vraag hoe die moeders toch tot dit soort gedrag komen...
Wat zullen dat oppervlakkige, onzekere en arrogante meisjes worden. Het enige dat ze hiermee geleerd wordt is dat hun uiterlijk alles is. Zo sneu
Je haalt me de woorden uit de mond. Ik heb een aflevering gezien dat een van die meisjes heel gefrustreerd raakte dat zij niet de eerste was geworden en ze was daar heel erg mee bezig. Elke keer aan de ouders vragen van wat is er mooier/beter aan haar dan ik? En die ouders probeerden haar te "motiveren" door te zeggen dat ze nog meer moest oefenen en nog beter haar best moest doen.. En dat was een meisje van 3 ofzo, vreselijk!
Ik wil niet alle 'beautyqueens' over 1 kam scheren. Maar ik vind het volgende filmpje wel een goed voorbeeld van hoe het met veel van deze meiden gaat aflopen: YouTube - Miss Teen USA 2007 - South Carolina answers a question Maar goed, ik heb dan ook een behoorlijk uitgesproken mening over de kortzichtigheid en domheid van 'de gemiddelde amerikaan'. En het volgende filmpje helpt hier helemaal niet aan mee: YouTube - Americans are NOT stupid - WITH SUBTITLES sorry, weet dat het lichtelijk off topic is, maar toch......
Ik heb altijd een heel ongemakkelijk gevoel als ik naar het programma kijk. Die kleine meisjes, die nog helemaal niets afweten van seksualiteit, worden opgemaakt als volwassen vrouwen om zo mooi en aantrekkelijk mogelijk te zijn. Dan moeten ze paraderen in hun ongelooflijk dure outfits en zichzelf zo goed mogelijk 'verkopen' bij de jury. Ik vind het concept alleen al misselijkmakend.
Ik vind het zo ziek , ieder meisje vind een prinsesen jurk mooi maar kopop zeg . Zag idd laatst ook de aflevering en met de bikini ronde had er een klein meisje lopen krabben aan dr kont (dat doen kindjes nou eenmaal!) maar haar moeder werd gewoon kwaad want nu liet de lijm los van haar bikini die aan haar billen was geplakt! OMG ik snap het niet , echt niet. Waar zijn de kindjes ? Ik zie barbiepopjes bijna net zo nep als de popen in de winkel. Echt ongelooflijk , het gaat toch niet om uiterijk ! Het is belangrijk of je gelukkig bent , of je blij bent.
Het ergste zijn die moeders die dan alles voordoen als hun dochter op het podium staat. Wat een enorme leeghoofden zijn die moeders zeg.
Toddlers & Tiaras Videos : Toddlers : TLC Hier kun je alle afleveringen bekijken.. Ben nu wel benieuwd wat het is!