Brullen!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Sunshine09, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    IK BEN ZWANGER! Loop de hele tijd al te brullen en ben even de kluts kwijt.

Had dit echt niet verwacht deze maand, gezien ons klusschema. Weet ook even niet waar ik nu moet beginnen. Heb een afspraak gemaakt met de huisarts maar wat er nu nog meer gebeuren.

Is er ergens een overzicht welke stappen ondernomen moeten worden?

2. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Van harte gefeliciteerd Sunshine! Ik heb ook onbedaarlijk gebruld toen ik erachter kwam dat ik zwanger was en na de eerste week paniek ging het weer beter. Tis effe een shock he?
    Wat te doen:
    - afspraak maken bij verloskundigen praktijk
    - zsm inschrijven bij kinderopvangcreche
    - over een paar weken opgeven bij kraamzorg
    - tot week 10 foliumzuur blijven slikken

Verder nog niks, behalve proberen tot rust te komen!

3. Boortjuh

Boortjuh Lid

22 sep 2008
    54
    0
    0
    n.v.t
    venlo
    Van harte wijffie :D

de huisarts stuurd je door naar de gyneacoloog
    en vandaar uit krijg je stap voor stap
    informatie wat je allemaal regelen moet enzo
    maar doe het wel lekker rustig aan
    geniet ervan :D

grxxtjuhs debor

4. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Een shock is t inderdaad heb t mijn vriend nog geeneens verteld die is onderweg in de auto en ik wil niet dat ie die ergens tegenaan parkeert :).
    Moet je je echt zo snel inschrijven bij de kinderopvang? Dat wist ik niet.

Over het foliumzuur, ik slikte het al en ik heb net nieuwe vitamines gekocht van kruidvat en daar zit foliumzuur in maar mag je deze ook na de 10 weken blijven slikken?

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

6. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    He Sunshine, gefeliciteerd nogmaals! Nu kun je gezellig mee kletsen bij de juni mama's!

Maar eh, nu al inschrijven voor het KDV?! Mijn hemel, ik weet nog niet eens op welke dagen ik ga werken en mijn vriend en dus wanneer we opvang nodig hebben. Ik geloof dat ik eerst de echo maar eens afwacht en daarna de volgende stappen ga ondernemen ;)

7. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Gefeliciteerd!

x Roosje

8. Genja1

Genja1 Lid

23 jun 2008
    27
    0
    0
    Hai Sunshine, Gefeliciteerd! Echt leuk gevoel he .. en idd onwerkelijk. Had ik ook. Ik kon overigens niet w8en tot we samen waren en moest het direct vertellen.. kon eigenlijk geen eens meer werken die dag :)

Heb hem toen gebeld.. :( achteraf jammer..

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.725
    3.159
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Gefeliciteerd!

We gaan je missen bij de tempers haha.

11. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Dank jullie wel meiden!

@ melisa kom nog wel eens langs hoor. Hoop je ook snel hier te zien.

@genja1 ja wil eigenlijk ook wachten tot hij thuis is, maar of ik dat vol kan houden....

@robin77 ja vond het ook al erg snel, noppie gaf het aan. Wacht eerst maar even ha af, dan zien we wel verder.

Tjonge mn hoofd duizelt helemaal weet echt niet waar ik t moeten zoeken. Er schieten ook zoveel vragen door mijn hoofd.

12. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Hier ook GEFELICITEERD Sunshine! Fijne zwangerschap! ;)

13. angelique83

angelique83 Bekend lid

28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd :)

14. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Sunshine,

Al een beetje bekomen van de schrik? Over dat KDV-inschrijven: ik woon in Utrecht en de wachttijd is ruim 24 maanden :confused: , vandaar dat wij direct actie hebben ondernomen.
    Je kan onder het forum-gedeelte 'Bevallingslijst-forum" je aansluiten bij de moeders/mama's die in dezelfde maand gaan bevallen als jij en dus net zover zwanger zijn als jij. Zo zit ik dus bij de 'februari-mama's'. Je kan het vinden op de Zwangerschapspagina Forum Index onder het hoofdstukje 'Zwanger zijn' en dan 'Bevallingslijst'.

Veel succes!

15. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd sunshine geniet er lekker van ik hoop je ook bij de juni mama's tegen te komen.

xxx Joyce

16. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    T komt nog niet helemaal door hoor. Gisterenavond mn vriend het verteld, begon te huilen, wat n schatje toch he. Was er helemaal ondersteboven van. Heb ik zelf ook hoor, kan het allemaal nog niet bevatten.

Vanochtend bij de ha. geweest en gelijk van allerlei info mee gekregen. Ze moet nog even bekijken of ik naar de verloskundige ga of naar de gyneacoloog, heb nl. hoge bloeddruk.

Heb volgende week een echo omdat mijn vorige menstruatie erg weinig was, ben benieuwd.

24 maanden! da's lang zeg, dat is hier niet hoor gelukkig maar. Hoe gaat het met je zwangerschap? Verloopt alles goed? Wanneer ben je trouwens dingen gaan aanschaffen?

17. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Sunshine,

Met de zwangerschap gaat alles tot nu toe heel goed. Qua fitheid gaat het op en neer. Had net een aantal heel fitte weken en nu voel ik me weer wat minder. Heb het ook gewoon te druk hoor.
    Ik heb nog geen enkel spulletje gekocht. Vandaag 20-weken-echo. Als deze ook goed is durf ik pas wat te kopen voor de baby. Wel al veel geld kwijt aan zw-kleding.

Veel succes!

18. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Spannend, weet je inmiddels al hoe het gegaan is? Kan je met deze echo ook te weten komen wat het wordt of niet.

Hier gaat alles leker, vanmiddag ook echo gehad om te bepalen hoever we waren en zowaar heb ik ons kindje gezien! Echt ongelovelijk!

Volgende week kan ik al bij de gyn. terecht dus het loopt hier lekker door.

Heb me inmiddels ook al ingeschreven voor het kdv, ze raden aan om dit zo spoedig mogelijk te doen. En de vestiging waar wij willen is ook erg populair. Dus zo gek was jou suggestie nog niet. :)

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gefeliciteerd.

Dit topic is bedoeld om felicitaties in ontvangst te nemen. Al je andere vragen kan je stellen onder het hoofdstuk "zwangerschap".

Deel Deze Pagina