Sinds gisteren hebben wij een Toon. Nu ben ik erg benieuwd wat jullie gemiddeld verbruik is 'op dit moment'? (Niet het kook moment ) Wij zijn een huishouden met 3 personen.
Wij hebben sinds vorige week een toon. Maar onze gasmeter is te oud. Dus we wachten nog op een slimme meter. Dus ik moet nog even geduld hebben.
Mijn verbruik per dag ligt op 2,3 kuub gas en 8kwh. Verbruik per uur kan ik op de slimme meter zien maar kijk ik nooit naar ik kijk wel naar het dag gemiddelde online. Ik heb geen toon overigens omdat ik het vertik tegen dure tarieven zo'n ding aan te schaffen waar ik ook nog eens abonnementsgeld voor moet betalen iedere maand
Ons gasverbruik is gemiddeld 1 m3 per dag. Ons stroom 10kwh. Ons laagste huidige verbruik tot nu toe is 97 watt. Wij kregen hem gratis bij een nieuw contract. De tarieven waren een stuk goedkoper dat scheelde meer dan 30 in de maand. Het abbonementsgeld is tot nu toe gratis voor ons omdat we nog wachten op de slimme meters.
Ons gebruik is ligt constant tussen de 100-300. Laagste verbruik tot nu toe is 56watt. Ben benieuwd of dat normaal is, of juist veel😅 Wat wij per dag verbruiken weet ik eigenlijk niet.
Gas gemiddeld 2.5 m3 per dag, stroom gemiddeld 14kwh per dag, laagste verbruik was 86 watt en stroom staat nu op 270 watt en gas op 0.22 m3 ....anders nog iets? Wij kregen 'm overigens ook gratis bij een nieuw contract en zijn goedkoper uit dan voorheen en vind Toon wel leuk en handig, als ik langsloop en hij staat hoog dan denk ik echt even van hé wat staat er aan en soms is dat een licht wat vergeten is.
Mag ik jullie vragen bij wat voor contract jullie hem gratis kregen...? En wat de looptijd van dat contract is? Diy ivm wat gerommel van eneco ...(ons contract is opgezegd door verkeerd verhuisbericht..zie mijn topic)
Hier gebruiken we gemiddeld 10kwh aan stroom en 3,5 m3 gas per dag. We zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen.
Gemiddeld verbruik zal ff foto maken. Hij klopt hier wel. Betaal 145 per maand en kreeg met afrekening 205 terug. Betaal nu 135 Stroom
Gas Gezin 2 kinderen en 2 volwassenen. Zelf zit ik thuis en man werkt ploegen. Soms werkt veel in huis 24/7 oa laptop tv etc
Hier gemiddeld 8 KWh stroom per dag en gemiddeld 1-2 m3 per dag. zie ik ook wel terug in de rekening. maandbedrag van 70 euro. deze heb ik zelf omhoog gezet naar 85 euro en krijg altijd nog een bedrag terug.