Galajurk voor zwangere?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Weet iemand misschien waar ik in hemelsnaam een galajurk kan vinden? [-o< Mijn beste vriendin gaat in juni trouwen en dan ben ik 7 maanden zwanger. Ik moet in galajurk maar ik kan nergens een geschikte jurk vinden! Ben wanhopig, please help me... :oops:

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
  3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    http://www.mamaenkids.nl/contents/nl/d1 ... de_03.html

Mama licious is trouwens wel heel leuk ze hebben ook een eigensite maar alleen geen eigen winkel in NL wel in Belgie en Duitsland dus weet niet waar je woont? want bij http://www.mama-licious.com/ gaat kijken en je gaat naar collections en dan Whats new staat wel een heel mooi zwart jurkje met kant maar ik vind het persoonlijk te zwart voor een bruiloft in de zomer...

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

toen mijn vriendin ging trouwen was ik 4 maanden zwanger.
    ik had toen keuze uit 2 jurken bij een soort goticwinkel.
    1 was een top met losse rok (die heb ik gekozen want ze vermaakten hem gratis nog een week voor de bruiloft als dat nodig was)
    en 1 met een veter op de rug.
    die kon aangesnoerd en ook open gedragen worden.
    als ik langer zwanger was geweest had ik daarvoor gekozen.dus misschien is dat een optie?
    ik weet niet waar je woont maar hier in emmen zijn 2 winkels waar je terecht kan.
    helaas hebben ze geen webwinkel.
    ik heb al even gekeken.

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    In de meeste bruidswinkels hebben ze speciale kleding voor als je zwanger bent en toch een gala- of bruidskleed wilt dragen... Een vriedin van me was 6 maanden toen ze trouwde en ook heel mooi! Ze passen de jurk ook nog eens een laatste keer, enkele dagen voor het feest dus je kan echt nog wat bijkomen :) Gewoon eens langs gaan zou ik zeggen.
    Succes!

6. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Toen ik zwanger was heb een jurk via internet besteld. Het is een Fertile mind jurk ontworpen door een australische ontwerpster en je kunt em op 6 verschillende manieren dragen en ik heb er nu nog plezier van. Ik had em via de borstvoedingswinkel website besteld geloof ik, maar als je fertile mind intikt vind je em ook wel.

7. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ladies, dankjulliewel voor de tips! Ik ga eens ff snuffelen!

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb er toen 1 via ebay gekocht, was echt een super mooie jurk, en dat voor maar 45 euro :D
    ik heb geloof ik toen gezocht op maternity dress

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Heb je al wat gevonden Ozgul??

10. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik heb een mooi zwarte stretch jurk liggen, weet niet welke maat je hebt...

Maar als je hem mooi vind zou je hem voor een klein prijsje over mogen nemen.

Deel Deze Pagina