Zeeman, wat vinden jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 16 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Naar aanleiding van het topic over kruidvat ben ik toch wel nieuwsgierig geworden over hoe jullie over zeeman denken.

Wat zijn de plus en minpunten? Kom je er regelmatig of mijd je de winkel?

Vertel op dames.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vind de winkel verschrikkelijk ingedeeld het is net een doolhof.
    Verder koop ik er de rompers voor mn zoontje blijf het fijne rompers vinden maar meer koop ik er haast niet.

3. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Vond vroeger goedkoop maar nu scheelt het heel weinig met betere kwaliteit betaal euro meer maar heb beter kwaliteit maar als ik iets leuk vind nee ik het wel.als je met de aanbiding weken bij duurdere winkels bent kom je bijna zelfde uit.dat doe ik meestal

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik kom er nauwelijks. Eigenlijk alleen voor sokken of maillots. Ohja ondergoed setjes voor de kinderen. Verder vind ik het een vreselijke winkel. Kleding koop ik er sowieso niet omdat het snel kort wordt en daardoor breed.

5. lies276

lies276 Niet meer actief

ik koop er altijd mijn panty's en maillots.
    ook weleens wat sokken voor de kids.
    verder eigenlijk niks.

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik kom er nooit. De reden hiervan is dat ik echt nooit iets kan vinden in onze Sailor ;). Wat een chaosje daar zeg en zooooo krap. Vreselijk! De winkel in een andere wijk bij ons in de stad is stukken beter wat dat betreft. Daar heb ik vorige zomer een paar leggings voor mijn dochter gekocht. Prima dingen!

7. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Leuke winkel met leuke koopjes (al vind ik Wibra leuker), ik loop ook meestal wel even naar binnen als ik in de buurt ben. Moet wel zeggen dat sommige gangetjes wat lastig zijn met de kinderwagen maar ach.

8. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Ik ga er ook regelmatig kijken!
    Vind er ook soms leuke baby kleding! Kwaliteit is wel iets minder, maar voor dat geld, en de tijd dat ze het aanhebben vind ik dat geen probleem!

9. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik loop er bijna wekelijks binnen. Ik hou van de rompertjes, die zijn lekker dik en hebben een groot nekgat (heeft dat Hollands Welvaren van ons wel nodig!) en kosten maar een euro! Ze verkopen vaak ook schattige lichte schoentjes en slofjes. Kleertjes met print verwassen wel snel, maar dat vind ik niet zo'n drama aangezien die kleine kindjes toch overal snel uit groeien.

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik kom er wel voor knutselspullen, hemden voor dochter , witte stretch longsleeves en leggings en maillots. Verder koop ik er niet veel. Kleding valt zeker voor mijn zoontje veel te breed, voor dochter hebben ze weleens iets leuks. Zelf heb ik er altijd sokken vandaan. De kwaliteit vind ik goed voor de prijs die het kost.

11. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Heb er pas nog heel veel kleertjes voor mijn dochtertje gekocht. Koop er regelmatig wel iets. Loop altijd wel even binnen.

12. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik loop ook wel eens naar binnen, mocht er iets tussen zitten wat ik leuk vind dan koop ik het....

13. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Kwaliteit vind ik trouwens over het algemeen zeker niet verkeerd. Tot nu toe geen problemen gehad iig.

14. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik vind De zeeman echt ern verschrikkelijke winkel evenals de wibra!

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik kom er nooit

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

mee eens

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zeeman...hmm vind de kwaliteit niet goed...ondanks de prijs....ga ik liever naar de wibra eerlijk.....die heb je ook wel eens pech mee, maar meestal toch beter als zeeman. (dat krimpt en word breed!!!) En ik heb lange romp kinderen, dus past meteen al niet meer....

Enige wat ik er wel fijn van vind, ondergoed en sokken...en soms het goedkope speelgoed voor 2 weken mee te spelen (voor tussendoor als beloning voor iets...)

18. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.716
    113
    Voor mezelf kwam ik er echt nooit, voor dochterlief haal ik er leggings en heb ik weleens rompers gehaald. Ook een keer een jurkje, maar daar ging het moois toch snel vanaf. Wibra heeft wat dat betreft toch net iets meer, vooral ook veel leuke maillootjes (al heb ik daar laatst een truitje in maatje "op de groei" gekocht wat toch al klein bleek)

19. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Chaos winkel!
    Maar de sokjes en rompers vind ik wel heel fijn! En ze hebben soms best leuke dingen

20. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Slaag ik meestal prima. Als je voor je koopt goed kijkt zit er zat bij van degelijke kwaliteit.
    Voor dochter en mezelf vind ik er vaak kledingstukken die goed combineren met iets van dure zaak zoals Didi.

Mat Wibra minder goede ervaringen. Slechtere naden, maten die net kloppen enzo.

Deel Deze Pagina